Sep 26, 2011

Syafiqah Huda kembali menyinari blog.



puih puih puihhh puihh haktuih puihhh. harkkkkkkk tuihh! ok dah.


harrrkkk krhhh harrkkkkkk tuih tuihhh! ok stop it pykaaa. tak sopan tau. dah lah lama menghilang. hm my bad.

Assalamualaikum. i miss my blog. i miss myself. ok gila.

sori ok sebab lama tak update. sori blog yang berwarna hitam. sori reader(s). baideway, thnks yang tinggal jejak dekat shoutbox saya *smile*


sebenarnya terlampau banyak nak cakap. nak cerita. awhh malas seriusli. nak taip panjang. nak upload gambar. nak copy paste segala. nak itu nak ini. rumit yang tak sudah. tapi nafsu yang taknak kalah. saya cerita juga lah ya sikit sikit buat seri blog walaupun saya meme lah berseri seri. kahkah ok tu tak lawak weh. sumpah tak.

itu hari. itu hari tu dua minggu lalu. embah datang kajang. jadinya makan besarlah kami kami. dekat Restoran Serai Thai Food, Shah Alam. kalau nak makan besar kitaorang ke Serai je sebab makanan dia wallah. harga dia innalillah. haha. awal awal tahun ni kitaorang ada pergi yang adik beradik dia punya. termaktub dalam entri -->ni<--

seorang order satu menu. hamboi.


sebelum

selepas
dasar kelaparan. langsai weh. haha

berdasarkan figura tertera, jelas sekali semua kebulur. nak nak ikan tiga rasa. memang betul tinggal tulang je. kesian. eh tapi ikan yang dalam ikan tu langsung hilanglah. haha

rasanya sangat tenang dan seronok bila sesekali makan dengan family. yang semua ahli cukup pada setakat itu. saaaaaayang keluarga saya.



kiranya dua minggu lalu sangat best. ada je program. esok tu pula pergi kenduri. lepastu mulalah saya nak gambar gambaran.


tak penat penat lagi.


yang ni masa ada makan makan dekat rumah saya. actually kawan kakak saya yang ramai datang lepastu apalagi ambik kesempatan ajak Ucie. tapi ucie.. hm. fyka pula dah saya ajak. dia jauh nun memang harapan leeee.


dan acapkali event yang saya paling suka. ketemu Muhd Ucie. hihihihi

inilah Ucie. faker Didie Alias yang paling latest. hahaha



ok lah tujea. penat lah tengok gambar sendiri. haa ambik kau. entri sarat dengan gambar. ambik ambik ambikkkkk. ok gelabah unta. boboiii.


ps: lama tak muncul sebab LAPTOP ROSAK LAGI DAN LAGI. baghal sikit. hue hue