Jan 2, 2011

2011 opening ceremony.



dimulakan dengan bismillahirrahmanirrahim.

takperlu lah nak sambut sambut sangat tahun baru dengan clubbing arak segala. apalah sangat faedah dia. andai kata tengah berparti macam orang gila tiba tiba mati. bukan ke menyusahkan mak bapak nak angkut mayat bawa balik tengah tengah sesak macam tu ? hm.

so majlis pembukaan tahun baru aku di Restoran Asli Kampung Siam dekat Shah Alam. asalnya nak pergi Restoran Serai Thai Food tapi tutup. arghh. nak telan serai lima ikatlah.



lokasi : Shah Alam seksyen 13



ini ibu. cantik macam saya. muahaha.



takde siapa nak tolong ambil gambar aku T.T dah macam apa ni.



ala dia bukan kembar aku. dia kakak tua. maksudnya kakak yang lebih tua.



dia kakak. pelajar uitm memang suka pakai shawl. tengoklah majority kat luar.



dia anak buah. dia comel dia suka babai benda yang tak hidup seperti baju dan kereta. oh terowong juga.



apple juice float yang bukan aku punya. unlike tapi macam interesting kan ?




arghh gambar tak sharp takde macro mode sebab pakai iPhone ayah yang pelik zoom pun takboleh. anyway semuanya sedaaaaaaap! 8 menu untuk 8 orang.


semoga tahun baru hidup baru rumah baru baju baru guitar baru tempat lepak baru tabiat baru otak baru.

family dan boyfriend je tak baru kan Muhammad Shukri Rosli ? :')

p/s : takziah kepada family Faizal Yusof atas pemergian arwah semalam. al-Fatihah.