Jan 2, 2011

tagged.


Mula mula sekali. sorry sebab tag yang lain takbuat. aku macam alaa kena tag tag ni. alaa faham la faham lah. aku macam alaaa arghhhhh! trauma. yang ini last tagged okay. pleaaaaaasee jangan tag apa apa lagi *tangan bersembah mata kecil sambil melutut. untuk itu, thanks sebab suka tag tag ni. bukan aku tak suka. cuma tak rajin nak menjawab. yang ni nyot paksa suruh buat. muahaha.


1. Nama penuh- syafiqah huda binti rahmat. tiada nur noor nurul nourul siti semua okay. jangan memandai letak siti syafiqah lah nur syafiqah lah.

2. Kamu suka colour pink tak ?
- dulu dulu geli sebab kalau colour pink orang sabit ada kena mengena dengan babi. alah lagipun pink ni terlalu girlish. i'm not into it. kebanyakan perempuan obses pink tapi bukan aku. but aku bukan lelaki. shit. aku tiada cicak kepala pink siap pakai helmet macam ayeemayam.com tu.

3. Kalau kamu ditakdirkan berjumpa dengan si pemberi taggie ni, apa kamu nak cakap dengan dia ?
- hai nyot. nyot orang kaya kan ? boleh bawa pyka pergi sunway lagoon tak ? nak tengok orang telanjang lah.

4. Siapa paling comel, Maher Zain atau Kamu ?
- anuar zain ? ergghhwelkkk. eh dia tanya maher zain lah pyka. buta ke ? *tepuk dahi ohhhhh. entahlah. kalau lelaki comel tak gagah lah. dia kena jawapan perempuan yang comel. so. hm

5. Mana lagi sedap cake atau ice cream ?
- ucie paling sedap. aum. kah kah kah.

6. Bila tarikh si pemberi taggie ni ? Kalau kamu ingat kamu memang hebat.
- mungkin 5 hari lepas ? err tak. 7 hari lepas ? ohh tak tak. sebulan yang lalu kot ? arghhh lupa T.T maknanya aku tak hebat.

7. Siapa Ain Maisarah ?
- entah siapa siapa. kalau tanya Hanis Zalikha ke, Irine Nadia Marcello kenal lah juga. pyka ambil contoh yang cantik cantik je :')

8. Ceritakan sejarah kamu membuat blog.
- nak cerita apa lagi ni. haihhh *menjeling. haha marah pula kan. okay cerita dia blog ni wujud pada tahun 2009. dah tamat.

9. Apabila hari jadi kamu, Kamu nak saya *si taggie* beri apa kepada kamu ?
- berikan saya kucupan semesra johnny depp dan angelina jolie. arghh teransang bulu hidung. puh-leaseee (pinjam ayat diana khairudin) lah aku bukan lesbian. wish pun kira halal la kan.

10. Tag ni ada sepuluh orang jadi tag kepada sepuluh orang.
- apa benda dia nak sebenarnya ni ? malas tag tag lahhh. erghhh..