Sep 10, 2011

saya ada benda nak bagitahu ni.


mula mula terima kasih yang datang blog NinjaPakaiTudung ni kan kan. haa kan. padahal update entri ala kadar je. terharuuuu weh ha elah bercucuran air mata nii. k bai.

tadi saya dating. dengan ucie. juga dengan fyka. hue hue hue. sejak dua menjak ni, galak nau dating. arghh. diamlah. haha

dan saya ada sesuatu. baaaaaaaik punyewwww.

ehem. saja letak gambar ni.



saya patutnya buat parti pijama parti buih malam ni sebab menang dua game sekali gus mengkecundangkan fyka dengan gagah. haha ok ini nasib je menang. kalau tak suey. dem..

dan terimalah hakikat bahawa saya telah dimekapkan. oleh siapa lagi kalau bukan si Siti Nurfarehah Rahmat tu haa. biasalah. saya agak kan, fareha rahmat akan rasa diri dia tak comel kalau tak jadikan saya objek untuk dia mekap. hahaha zzz

nah. nak comment apa lantak. yang penting saya dapat mekap free. lu orang ada? takdeeeeee. kahkah

muka sebelum haruslah muka minta kena tikam dengan belati. dan taraa. selepas. ok tak serperais. err ini example mekap nikah jadi tebal tebal apadahal watlek k.

dah pandai pakai lens. haha weh belah ah takpayah kawan kalau ejek.
haah yesss. jangan refresh page ni. ini ialah Pyka Rahmat asli. saya suka gamba ni takat hidung. sampai mulut rasa nak siat je. bdw, nampak berisi sebab tudung bulat taknak kalah. hm

arghh janganlah ambil gambar i i nak shishi je ni malu lahh

macam mana kalian nak dapatkan mekap yang fehh leleh ah kan (bajet) sila contact Fareha Rahmat. dia lebih arif.

ok itu lah presentation untuk setakat 10 haribulan 9. Assalamualaikum.

ps: happy anniversary Muhd Ucie. lots of love xoxoxxx.