Sep 6, 2011

takde apalah.



mulai semalam, ini kasut yang paling saya gemari. xoxo.
sepetang bersama Muhammad Shukri. benda yang paling menyeronokkan. siapa yang tak berasa seronok bila together gether dengan orang yang dia sayang memang bangang. tolonglah.

orang kata mati boleh kapan je. kapan tu bila weh. bukan kain kapan. jangan tonjol sangat kebijaksanaan tu.

jadi nikmati lah kehidupan anda dari setiap inci langkah. semalam saya telah menikmatinya. percayalah. ehem.





entri ini ialah salah satu album saya. dan saat ini saya sedang melukis sejarah. yang hanya saya dapat rasa macam mana gempaknya bila dekat dengan ucie.

satu hari akan datang, saya akan buka balik entri ni dan saya akan bangga dengan sejarah yang jadi pada saya tanggal lima haribulan sembilan duaribusebelas. terima kasih ucie.


ps: entri ni saya dediket untuk diri sendiri. ok ss. bai.