Sep 27, 2011

bagaimana nak pakai tudung bawal dengan cara yang lagi cool.




ada yang mencetuskan. kenapa entri ini di publish.

err macam mana ya nak pakai tudung bawal macamni? boleh ajar?

boleh sangattttt. tapi macam yang saya cakap, kenapa saya publish entri ni terus. sebab saya tak setuju ada satu pengakuan dekat blog adalah blog tu kan. kata dia cara pemakaian tudung ni belum diserap pengaruh dekat indonesia dan etc.

apa yang saya nak bagitahu, sedangkan saya ikut cara pemakaian tudung bawal macam ni sebenarnya dari seorang fashionista indonesia, Dian Pelangi. yang mungkin antara kalian kenal siapa dia.

**adah, pyka minta maaf ya sebelumnya. tapi kalau boleh jujur, pyka rasa meluat pula dengan post dia yang semacam bangga pasal diri dia seolah olah style tu dialah pengasasnya blablabla. sumpah bangga tahap unta yang menanamkan rasa menyampah dalam sanubari ini. err maksud pyka adah tengoklah cara dia bercakap pasal orang memuji dia dan keep talking benda yang seumpama itu. urghhhh kenapalah link tu yang adah bagi. hahaha. tapi tu kata pyka. kata orang lain pyka taktahu.

kalian nak tak link dia? ya Allah ya Allah ya Allah. haha kenapa macam nak jadi benci pula ni. satan godai please i nak jadi baik.


ok bai sang-annoying-yang-telah-berjaya-buat-saya-annoyed-dekat-diri-dia. like serius shit annoying. damn annoying. annoying gilabab1. ya tuhan aku taktahan nak jerit dan tunjal dahi dia. haha

haa so berbalik pada soalan, macam mana nak pakai tudung bawal macam ni. saya mula mula terjumpa satu gambar ni. stylo dia ahh tahap nak mencarut lah kan. haha. cantik to infinity. gambar ni yang saya temui dekat satu online shop di facebook. dia pula masa tu jual tudung dian ni.

kagum ada sampai nak carut tak para gadis? jelous ke? takkan takde kotttttt. haha lelaki go away lah tak payah sibuk. hm

berhenti kagum dan cuba hari ini ! jangan dibiarkan tudung bawal kalian dijadikan lampin adik adik. kurang ajar oh. tudung tu tudung. buat lampin ni memang nak kena petir.

apabila dah saya tatap gambar tersebut, ini style boleh dibawa berbincang ni. lantas saya praktikkan. saya tanya owner online shop tu macam mana nak pakai tudung bawal sebegitu. ciri ciri dan cara cara ni lah dia beritahu saya. dian tak buat video. so follow je lah ni. kalau nak lebih lanjut, pergi sini [dian pelangi hijab style]


dah tengok tapi masih tak reti nak gayakannya? telan sepende.

meme lah ni tuto untuk di ikuti, tapi kalau kalian setuju, bentukkan tudung ikut muka bagi sesuai dan sesuai sangat. sampai nanti. bai Assalamualaikum.

ps: dah macam perbahasan campur iklan campur debat campur pidato campur segala dah post ni. haha