Sep 28, 2011

youtube bukan redtube.



ececececeeee. eleleleleleee. apahal apahal? elleh. ok tibatiba. saat ini saya sedang menonton 3 ninjas dekat Star Movies. me just loveeeeeee ninjas very the much yawwww. peace yaaaaww.

kalian cercuba search movie ni kalau suka. saya betul betul maksudkan "kalau suka".



sebenarnya.. bukan pasal ninja ni saya nak cerita. kesian. tapi pasal video ni. siapa yang suka video tersebut dia sebahagian masyarakat yang "they're just too cool liddat" kerana ya kerana semua orang tahu Fynn Jamal penglipur lara yang coolest ever. baik ngaku cepat.

tak kenal fynn jamal? weh blah ah lu duduk peghuk mana ni fynn jamal lu tak kenal. haha

lagu ni lagu dia yang saya paling meminatinya pun.

dengarkan. fahamkan.

music dia. lirik dia.


semua bahasa yang diguna Fynn Jamal semua boleh sampai bila saya dengar. maksud saya aduhhh kalian dengar kalian tahu lah. betapa jujurnya dia menyampaikan cerita sesebuah lagu tu. dia best. percayalah. k. err k. dah. bai.


ps: dah habis weh cerita ninja tadi kat star movie dan saya baru nak publish natam ni semua. hm. kirimkan saya sejambak doa yang baik baik. Allah bless you.