Sep 16, 2012

Menulis entri tanpa backspace.



bukan berniat nak tiru entri sesiapa, tetapi nak cabar diri sendiri menaip tanpa backspace.

mula-mula, apa itu bakcspace backspace. ? macam bahalul banyak taypo. hahaha typo lah typo. well aku bukan mesin buatan manusia, jadi aku pun ada buat salah yang banyak. berbalik kepada apa itu backspace. backspace ialah pergi lihat keyboard laptop atau keyboard apa apa sajalah. ada tanda <-- dan tertulis backspace kan>? itulah dia backspcae. backspace.

cukup jajur, i mean jujur, aku tak pakai backspecae. backspace. rasa nervous ni. serius. siapa punya idea entah tulis tanpa backspace. setiap kali banyak salah dekat bsakspace. again. ini adalah agak binatangh.

ini hari aku nak cakap pasal rindu. ok takbest. aku nak backspace tapi tidak dibenarkan. please lah rules tanpa bakckspaec ni macam syaitant. hahah kelakar tapi sakit hari hati. arghhhh.


takpelah, aku cakap random je. sebab takde benda menarik pun dalam hari hari aku. aku baru menulis lajulaju tanpa ada typoi yay dan itulah bila bongkak terus jadi taypo.

aku nak mengahbis menghabiskan entri ini dengan mengumumkan, aku nak aktfi aktif berblogging balik. sebab blog ni macam seriusli dah dianak pungutkan olehku. seharusnya aku tidak boleh jkeman. kejam maksud aku. jadi teruskan support ninja pakai tudung ya. ya tu tukar okay? cop cop semula. jadi teruskan suopport support ninja pakai tudung okay? haa yang ni baru betul.

sekian entri tanpa backspace yang sakai dan bersahaja dan ok takleh nak backspace. benci dunia. benci idea entri tanpa backpsa;e BAKC arghhhh BACKSPACE!