Jul 12, 2012

ingin ku cakar mukamu



Assalamualaikum.

ada alasan munasabah kenapa aku buat macamtu. engkau tu perangai takboleh nak buruk lagi ke macam mana? oi yang baca ni, ingat ni entri gaduh alam maya yang budak budak sekarang suka buat ke? silap lah anda silap. suka en bila ada tragedi gini? muka tu jangan nak serius sangat. hahaha #lawakhambar

ada satu gossip hangat nak beritau. bukan sekarang, nanti. kita kena banyak bersabar lagi lagi bulan Ramadhan dah nak kunjung tiba.


kerana makanan *angkat tangan* pipiku menggemuk *angkat tangan* apa boleh buat *angkat tangan* bang ucie menyukainya *angkat tangan* karam di tengah lautan, tvbabuninja.


telah terjadi satu kejadian dimana aku keluar bersama Anis Muhidzir dan Ayien Zulkifli semalam. kejadian pada pagi pagi buta subuh sepi'ie telah sekaligus mengecewakan anak bini syaitan iblis laknatullah.


(nyot dan ayien, pyka skip cerita yang tidak sepatutnya ya.)

mula mula, kita pergi gain energy untuk ber-bowling. aktiviti makan menjadi titik permulaan bagi mana mana perjumpaan kita semua. haha. jadi, apa kita makan?


kita tak makan ayien ya anak anak, kita makan cake tersebut.

BBQ nasi ayam tanpa sup. satu hal, taksedap pun. makan kat station kopitiam lagi super delicious. pembaziran.

kita bertiga makan cake yang sama, makan nasi yang sama. kalau nak ngaku kita semua comel, eh boleh je takde masalah. hahah. untuk kontra sedikit, kita order air berlainan. lepas mentelaah makanan, laju laju pergi ber-bowling.


nyot yang kurus keding dengan tekun mengeset nama

nyot ayien bergabung, takjadi pape ughhhh!

yang ni style apa ni? konfius dia nak baling bola tu atau dia nak bunuh seseorang. dahsyat.

okay seterusnya ini khas sepecial dua pecial untuk tontonan ucie dan fyka. jangan kau bimbang sayang dimana ku berada dengan siapa ku bersama jangan bimbang ku tetap ucie yang punya. fyka, bukti kitaorang ingat pada kau. cara cara memahami gambar ialah dengan melihat nama, bukan markah. aku ulang, nama bukan markah.


game satu (sepatutnya nama ayien -macam bagus ayien- tapi last minute tukar, haha)
game dua
seeeeee? betapa murninya kita semua kan kan kan. hahaha

tamatlah permainan. masa untuk tangkap gambar dan balik. malasnya nak ulas ulas. terima kasih ayien dan nyot atas keluaran edisi kali ni. sangat banyak gelak sampai sakit membawak ke otak. haha sayang kamu kamu!


harapkan pak bangla tangkapkan gambar, memang tak terharap. so kena lah set timer sendiri dan berlari di bangku besi. pantun tu pantun. haha

memang aku ini anak pakcik Rahmat yang suka buat muka

semoga kita jumpa lagi ayien. hehe

ucieeeeeee~ haha


untuk mengelakkan muntah dan pengsan berlaku, banyak gambar ditapis. ini pun risiko atas tanggungan sendiri.



sepetang over bersama nyot. atas kanan, saya menang mmotto! haha


sepetang over bersama ayien. favurit do yang kiri bawah. nampak macam tengah melutut en. haha kung fu sopan watchaaaaaa!


ni nak beritau apa gossip hangat tadi. jangan heboh heboh ya sebab gossip ni orang terpilih je dapat tau. resahnya nak cakap. apa akan jadi pada ucie nanti. oh Tuhan... tapi inilah hakikatnya.


















































aku nak masuk kolej balik dah. hahaha bye lariiiiiii !