Jul 9, 2012

seseorang yang berharga.



Assalamualaikum. kejap kejap jangan tutup tab lagi. ini untuk kamu. ya kamu lah. yang mata coklat lepastu bulu mata melentik tu?




yang badan taf taf wangi tu?



yang tak cover macho tu tapi poyo sikit faham takk?




alaa yang belajar dekat Uitm Lendu tuuu? haaaaa bagus. kamu dengar sini baik baik eh.



(baca tulisan atas nota)
mungkin aku tak comel macam Neelofa atau Izreen Azmida tapi aku lah Syafiqah Huda.
mungkin aku tak bergaya macam Fatin Liyana atau putih macam dia tapi aku lah Syafiqah Huda.
mungkin aku bukan bakal doktor dan kaya macam Fatin Liyana lagi tapi aku lah Syafiqah Huda.
mungkin semuanya bukan mungkin tetapi memang but still, aku Syafiqah Huda binti Rahmat.

setakat ni faham tak? no? yes? apa angkat angkat bahu?


(sambung membaca nota)
usah persoal rupaku tatkala aku marah. usah perkata rupaku ketika aku sedih. kerana setiap kali mengenai kamu disini, aku berubah. kamu pun tahu. kalau nak diimbas rewind setiap celah selok belok memori yang ada mahu pecah kapasiti otak ni. aku tak pasti berapa gigabite kombinasi otak kiri dan kanan aku. tapi satu hal, biar kita je tahu apa memori itu semua. boleh?

laaaaahhh ekau tidur pulak *lestik gabus* bangun! marah den macam ni ni. takboleh tu tidur tu. salah tu.


seperti mana yang terdahulu dan akan selalu macamni, semoga kita dipermudahkan dalam segala perihal dunia. maka kita mohon Allah permudahkan juga perjalanan kita di akhirat sana. kamu jangan nakal nakal. happy 22 months together hehe.