Mar 12, 2012

jenis idaman di hari jadi





ya. ada masalah dengan pipi ai? hah? apa apa? eleh



amat lah normal kalau saya menghitung hari lahir saya. saya tidak mendambakan parti buih atau parti pijama saya cuma inginkan kasih sayang yang tidak berbelah bahagi dari famili, ucie dan sahabat. kuat cliche nya kali ni.

apabila tiba tarikh itu, maka saya sudah 19 tahun.

saya harus lebih pandai hidup. saya harus lebih bijak untuk menulis perenggan. saya harus tingkatkan iman saya dan kawal nafsu serakah terhadap makanan. saya tidak minta fizikal yang pendek dan kecil (tibe). saya juga harus kumpul duit untuk buat kenduri kahwin. taksangka ya, begitu gatal diri ini. jangan mengata saya, anda juga begitu bukan?

tatkala birthday itu, saya dalam perjalanan pulang ke kuantan. sentap, berhingus, sebak, terkilan, termenung. sedih yang mencengkam didada siapa yang tahu. awhh perit sekali. saya bayangkan nanti dalam bus ada orang buat surprise untuk saya. haha dah kenapa sangap sangat sampai begitu.

saya taknak lamborghini lamborghini ni. mini cooper ke ninja kawasaki ke. saya taknak. tapi kalau nak bagi apa salahnya yedak? haha


semoga di hari ulangtahun itu, saya mendapat lindungan Allah SWT daripada anasir anasir yang dah buat plan nak baling telur tembelang, yang nak tabur tepung, yang nak curah air kencing atau air maggi yang disimpan berkurun lamanya. mahupun yang dah siap sedia nak sembur saya dengan sebaldi air downy. taktahu ke saya ni dah cukup wangi dah nak dicurah curah bagai. takpaham betul. (buat buat garang padahal takut)


pada hari lahir saya nanti, insyaAllah saya akan dapat free call saya akan dapat ucapan dan saya mungkin akan dapat hadiah. ok mungkin. apa jenis loser saya ni. hahah


eh ada sesiapa nak bagi hadiah tak? nak bagi alamat kolej ni. hahahaha k diam bye. ala takde ke? ok takde. bye semua.














betul takde siapa nak bagi hadiah? cis. bye bye maafkan saya.. mungkin ini entri saya yang terakhir.
















hah takut kan? nak bagi lettew. hahah ok syafiqah huda. enough is enough. jangan nak minta minta hadiah. ucie kan ada. ehem. hahaha weh kenapa dengan saya ni arghhhh *lari undur lima pusingan