Mar 16, 2012

ini macam baru ceria maaaa



sudahnya, jumpa juga dengan ucie.




melihatkan pada pipi yang begitu rupanya, salah kan makanan. kerana makanan, pipi sihat walafiat. tapi takboleh nak salahkan satu pihak je. tu tu shawl tu yang kebelakang sangat. habis terbongkar rahsia pipi dah gemuk. habis berantakan semua! tibe nak tanda seru. haha

ya takperlu nak salahkan saya kenapa pipi saya gemuk ke pipi saya tebal ke bermaya ke. resepinya, sejak duduk KPM saya mana kawal nafsu. lihatlah hasil yang amat memuaskan. please please please kamu jangan nakal.

bukan pasal pipi ya entri ni. ni pasal hidup dan mati. ok good pyka. kedengaran lebih serius. *muka serius semuanya*





semalam saya berjaya mencuri masa ucie. makan pagi, makan tengahari, makan petang semua dengan dia. 5 tahun akan datang makan malam sekali ya sayangku. bukan makan je. semua semua lah. hahaha nakal awak ni ish ish ish.

dengan perjumpaan kitaorang ini, maka saya rasa birthday tahun ni akan awesome. dan saya dah dapat hadiah. apa ni awal awal bagi ni? eeee please lah. haha terima kasih ucieeeeeeeeeeeee. benda ni memang kita nak dari dulu lagi. even eleh benda ni hak elah sepah merata ada weh pyka. hm apapun tentangan dari orang ramai, hadiah ni amat bermakna.



boot cut jeans atau bahasa selekeh saya pakai, seluar lusuh bokart.


disebabkan birthday ucie pun march dan dah lepas, saya ulang. dah lepas. ulang sekali lagi. dah lepas. haha. ok saya pun taklah surprise mana orangnya. nak boo kita lah tu. haha



saya hadiahkan ukulele dulu ya sayang. menyusul saya bagi yang sweet sweet punya. ehem. haha


kini, bagi ucie ukulele lah jiwanya. demit. nanti saya culik ukulele tu saya bakar bakar potong pundi kencing dia potong segala bagi anjing makan!!!! arghhh meroyannn!!! hahah astaghfirullahalazim..



saya pakai tudung ni dah tak gemuk dah kan kan kan. ini namanya magic duniawi.

baik kau orang semua cakap tudung ni cantikgilagila. kalau tidak..


bukan hadiah dari kecintaan sahaja, saya turut menghadiahi diri sendiri tudung bawal bercorak yang dibeli dari Amirah Filzah atau lebih famous dengan nama mirafilzah. sama je takde beza. haha hi berbaloi okay saya teruja dan inilah yang dinamakan syok sendiri. haha kesah pulak aku.



taktahu lah ucie ni tengah karaoke ke tengah selesaikan soalan math. haha

berbalik pasal semalam. kitaorang pergi karaoke. pehhhhhh jarang jarang sekali karaoke murah dekat kelumpur. haha bertempat di GreenBox Bukit Bintang. total rm24 untuk 3jam. whatttt??? see. told ya. amat berpatutan. lagu lagu complete malay, english, drama, iklan tv, lagu tema dah segalanya dia taruk sana. memang puas. haha bagi yang suka nak lepaskan tensi ke karaoke, pergilah. tapi rasanya waktu ni promotion kot. pasal apa malas saya nak bincangkan. complicated.


ada video ucie nyanyi. kelakar gila nak mati. penat gelak. hahahahahahahahahhaha ok annoying. Assalamualaikum.