Mar 19, 2012

ya aku dah 19 dah takdelah tua mana eleh



tajuk nak tacing. elelelelellee *cakap dekat diri sendiri sambil cuit cuit dagu


saya akui saya dah 19 tahun. malah dah 19 tahun satu hari. terima kasih banyak banyak kepada semua yang wish selamat. rasa macam fulamak. ingat dekat facebook je boleh dapat wish wish ni. haha ok fine padahal aku duk kecoh kecoh pasal birthday. hm kalau nak bash aku bash dalam hati je k.

aku tetibe jadi speechless tahap unta sebab entahlah. tadi dapat kejutan dari rakan taulan di KPM. ni semua kerja Hidayah dengan Amalina. nakal ya mak babap nanti. biasaaaaa dia! haha tapi aku terharu ah sebab setahu aku, ni lah kejutan pertama aku terima dari kawan kawan. haha aku rasa lah. aku ni pelupa orangnya.

so aku sangat tak terkata sekarang, aku bagi gamba jelah okay. aku macam arghhhhhhhh kenapa korang ni baik sangat hah!!???? haha



tudiaaaa makcik peneraju utama. haha kusyuk naa. amal dimana kau amal.


terima kasih sangat sangat classmates decom 1A. you guys rockkkkk!


bukan dekat KPM je sambut actually. semalam aku sambut jugak sekali birthday anak buah aku si awan nano yang gedik gilanakmati tu. haha



ohmai sedapsedapsedapsedappppp!



begitulah awan nanonanonanonano~~


happy birthday to me, happy birthday to Irfan Hakimi(awan nano)



saya dibuli. saya taksangka saya dibuli. kenapa dah begitu muka pun lahaiiiii haha


tu baru nasi tu. belum lauk lagi. ahh perut wa manyak sinang woo itu hali


ayah yang handsome sikit dan pyka yang comel banyak. hahaha

dan ini ibu yang cantik tapi bila makan gitu lah ghope beliau. haha


paah, ibu, fareha, ayah. jajot takde. jajot pergi meniaga donut dekat fiesta hot air balloon. aku pun takde sebab aku yang tangkap gambar


saya pakai seluar cinta saya bagi hihihihihihihi


saya ni penyayang orangnya. hahah


and tak lupa, kawan kawan yang jauh dimata dekat dihati: Fyka Mohamed, Ayien Zulkifli dan Adah Norshamshah terima kasih sebab sudi update entri yang comel untuk aku yang comel. hahaha kbai. alaaa thnks korang aku dah baca dan terharu gila sehingga tidak keruan. aku sayang korang okay? oh ya, thnks Mieya Zulkifli, yakni adik kandung ayien sebab buat entri untuk pyka jugak. semangat keme keme ni semua. haha thnks tau! friend foreverrrr ♥

cop cop dan pada Mirasyaz, thnks for the video. ihik. xx.



nah hadiah dari aku untuk korang yang jauh dimata