Jan 22, 2012

lepas gian.



setelah agak sebulan tidak menormalkan diri untuk keluar bersiar siar bersama kawan kawan di kuala lumpur, we made it tadi siang. haha weh baru sebulan kot tak ke kl, semua berubah sekelip mata. pebenda semua ni. bbboooorrrriinngggggggg.


jadi aku pakai apa adanya. seriusli segala baju tinggal dekat kolej. kesah pulak aku. keluar pun sebenarnya nak beli barang, nak jumpa mek kelate si fyka mohamed. dan juga ayien zulkifli serta adiknya yang tinggi nauzubillah, mieya zulkifli.

sebagai ahli kelab manusia pelik, aku telah menangkap gambar dengan penuh jakun di serata bukit bintang. tak sangka, selama 19 tahun hidup baru kali ni terserlah kejakunan yang melampau lampau. haha again, kesah pulak aku.


and i've bought this. like seriusli. hahahahahahah hm.


see how jakun am i. eh benda ni seronok kot. eleh cakap aku jakun apa semua. sekejap lagi yang bergambar berbuih buih enkauuuuuu jugak (bebelbebelbebel)


aku mulai resah. gambar banyak taktahu nak cerita apa nak cakap apa nak pilih gambar mana. kenapa tetibe jadi tak cool ni. tolong.. tolong.. haha


hambik enkau babustory sebutir. haha aku jumpa mereka ni lah. Ayien, Fyka, Mieya.

oh ucie sampai hati tak jumpa saya. oh no. salahkan ku. aummmmm *iklan eksiden

menarik en? go Pavillion now. bring along camera. snap some pictures. display. and i would like to invite you to my super awesome club, manusia pelik.




kucar kacir noh gambar. haha aku macam ahh lantak. asalkan publish malam ini jugak. and aku sayang mereka apa adanya. terrrrrrbaik. hehe

dan untuk jelitawan itu, silalah jadi peramah. kitaorang ni busuk sangat ke apa sampai pandang pun taknak. elak elak segala. so not cool yaw. baru nak tangkap tangkap gambar masuk blog. haha. sedih.

Assalamualaikum.