Jan 29, 2012

perkembangan terkini.



Assalamualaikum you olss. geletiknya rasa hari ini. haha tibe. weh, nak tunjuk sesuatu ni. nak tengok tak? ya. takde benefit pun kalau aku tunjuk. tapi, tapi, tapi..

..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..












sila iri hati sekarang. ehem


Khadyjah Fhatyah sangat comel dan sopan. fine dia tinggi sikit dari aku. so what. kesah pulak aku. haha kami jumpa sekejap je sebab semalam aku keluar dengan budak kolej so macam nak lepak semua tok dey. haa nampak kebahasaan ketimuran melanda. nanti kita lepak ok tyah. belanja bowling tau. haha sukahati je.


perenggan baru cerita baru.

for those who do not know, i am currently at kuantan. belajar mengenal diri. belajar berdikari. belajar hidup dengan kawan. belajar menguruskan wang. belajar tak tengok tv. belajar merindui. belajar bahasa. paling jujur, aku kat sini makan sehari 3-4 kali. ayah, please. fahami anakmu yang comel ini. hahah k tak lawak langsung.



mates.


aku memang selalu lepak dengan diorang.


taksalah pun jadi tinggi sekali sekala weh. haha


dia izzah. dia ada berlakon dalam ombak rindu. haha


from left pyka, puteh(kedah), muza(melaka), izzah(perak), miera(kelantan), eika(selangor), nanie(negeri sembilan). kami memang berbilang warganegeri. haha go harimau malaya. tibe


so far, semua ok semua baik baik sahaja. dari segi kewangan tu haa yang buat hati patah. haha. duhai elaun, sila cepat masuk. tolonglah faham orang tengah kesempitan wang. nak bela perut lagi. nak bela nafsu lagi. aduhhhhh. haha weh kau orang diam lah. memang macam ni kehidupan student. nak buat lagu mana.



me merajuk dengan mara. pleaseeee, i'm starving.. water.. water.. haha


ps: saya rindu famili, saya rindu ucie. saya rindu fyka, saya rindu sahabat cprian saya. kemonlah weh. on twitter tegurlah aku. aku tegur takde respon. haha mencapap. bai.