Jan 21, 2012

Kepulangan yang ditunggu tunggu.



masalahnya ditunggu tunggu ke sekarang? haha




Assalamualaikum semua. ya ya ya. saya update blog ni. saya tahu kamu kamu rindukan saya. please, behave. shh shh diam k.

semalam saya selamat sampai ke rumah. perjalanan paling loser kerana tertidur je dari negeri pahang sampai jejak tanah pekeliling. kecuali sekejap dekat karak. itu pun kepala ai dah tersengguk sengguk boleh cecah dada. kamu tahu bagaimana? memalukan bukan. haha

jam 330pm berangkat dari kuantan. sampai rumah jam 1030pm kot. kitaorang got lost dalam kawasan kuala lumpur. kejadah naik lrt pergi sentul segala dalam keadan hujan lagi how dramatic. nyot dengan ejat, korang jangan macam macam okay. aku layang penyepak sakti ni apeeeeee takdapat nanti. hm

tatkala tiba dirumah, saya disambut dengan owwwwww tak meriah langsung. haha. saya punyalah berangan angan ada parti buih ke parti pijama ke dancing in the dark ke. kena panah petir tahu lah kau pikah. haha k fine sila diam.

anyway i'm home. selasa kembali tinggalkan kajang. know what? betapa terkilannya saya takdapat bawa pulang bersama bantal busuk saya. inilah erti zalim yang sebenar. taktahu nak peluk siapa malam tadi. uhuk uhuk. hahah saya tahu sejak kebelakangan ini saya ialah salah seorang ahli kelab manusia pelik.

kesah pulak aku.

time time ni lah kau terasa rindu dengan makanan dekat cafe KPMIM kan perut. secara purata en kalau dekat sana saya makan tiga empat kali sehari. ahh hebatnya rasa diri ini makan banyak. haha sedap doh makanan dia. tapi saya yakin lama lama nanti bosan akibat menu yang sama je.

so what's up everybody? *tetibe

one fine day, saya akan tunjukkan suasana KPMIM. way too awesome. (mata pandang atas tangan dekat dada) tapi biar saya kasi review sikit sikit pasal kehidupan dekat kolej saya. over all, saya selesa dengan suasana kolej saya. lagi lagi dengan yang ini.

comel tau. rawrrrr

seriusly we thought that this guy already died. no. we are totally wrong. he's actually sleeping. selesanya dia tuhan je tahu en en. konon sidai badan tepi pantai like orang putih. biadap. haha

perkenalkan. ini fatin. roommate saya. ingat tak yang sahabat baik saya pun bernama fatin? memang jodoh dengan kumpulan fatin tau ai ni. haha

saya sudah jejak ECM kuantan. saya tak jakun. saya hanya beritahu. haha diamlah. eleh dan ya. outing boleh pakai shawl. so what. kecoh. haha


yang kiri tu Ayin yang kanan tu Nani. classmates. hihi

dan ini ialah Muzzalifah Mustafa. my momma! hahaha ewww saaaaaayang muza.


ok i'm done. hoyeh.

kan. bila dah lama tak rasa update dekat rumah, terimalah hasilnya. aku pun takfaham apa aku cerita.


ps: saya dah hitam berbanding sebelum ni. ya Allah, fungsikanlah sunblock yang hamba pakai itu supaya sinaran UV tidak menghitamkan muka hambamu ini ya Allah.