Jan 13, 2012

college dan pykaRahmat.



Assalamualaikum. busuk gila blog gua. akibat kesibukan yang sedang melanda diri ini, blog jadi terbengkalai. kasihan sekali.


sebenarnya, serius tidak sibuk. oi broadband takde oi. wi fi jauh sekali oi *duduk kalah judi-korek hidung*


saya guna aku na.

untuk pengetahuan semua, saat ini aku sewa broadband. semata mata nak update blog ini. nak mengatakan yang dunia, aku masih disini. aku belum mati.

orientasi aku dahsyat. lima hari handphone kena bungkus. faham tak? tolong lah faham doh. handphone bukan dalam tangan. imagine ah weh. kennok go liddis. orientasi=malapetaka.

itu waktu tu. sekarang ni aku asyik ter rindu orientasi je. dia macam tetibe ter rindu. sebab orientasi tu banyak menaghi. rasa macam beyonce weh serius tak tipu. haha. nak cerita pasal orientasi dah lapok rasanya. satu je nak bagitahu, bicep aku dah keras kerana selalu pumping. sila percaya. hahaha k tak lawak langsung.

gambar? hmphhh.

by the way, hari hari aku duk tatap muka nyot. famous gilababi dia *mata pandang atas tangan kat dada* hahah ok saaaaaaaayang nyot.


dan korang tahu? sini takboleh pakai shawl. hahahahahahahha aku rasa loser gila *ngeluh* takpa takpa. aku redha. aku cuba sayangkan kolej ni ok. go pykacie.




rasa suci je pakai bawal. haha hm.




classmates.



hari tamatnya orientasi. spesial tak spesial gua. orang lain takde cenggini. haha ini barisan fasi lelaki.


ada lagi gambar. dengan fasi perempuan tapi duk kat camera orang lain. nanti lain kali aku tampal dalam blog. ucie, mereka semua jahat. tibe. haha saya sayang ucie.



aku update ni secara entah pahape. lain kali aku akan lebih comel bila update. haha diam ah. bye.