Dec 29, 2011

Untuk kamu.






perjumpaan kita untuk yang terakhir kalinya dalam tahun 2011. berikutan aku juga sudah mahu berangkat ke suatu tempat. jauh dari kamu. jauh dari keluargaku.

memang puas melihat kamu sihat. masih bisa berjalan seperti biasanya, ketawa seperti selalunya, bercanda seperti sebelumnya. sungguh aku syukur ya Allah.


pilu. berat rasanya menatap kamu untuk kali keseratuslimapuluhjuta ini. aku mahu cuci gambar kamu sebanyak banyaknya bila aku punya uang. semoga setiap momen indah itu takkan pernah lenyap dari minda kecil aku.




mohon bagi semangat kepada aku menerusi telefon bimbit. kala suka kala duka. harap kamu selalu mendampingi aku. love, Syafiqah Huda Rahmat.

Assalamualaikum.



ps: maka jahanamlah orang yang mengambil gambar gambar aku tanpa permit halal. jahanam selamanya.