Dec 28, 2011

berjumpa makwe cantik.





itu hari saya bersuka ria. itu hari tu lama sudah. saat ini, baru nak catat dekat diari cincai dalam sini.

saya memutuskan untuk update hari ini kerana hari esok bakal ada cerita baru yang mungkin kamu kamu kamu tak patut baca. atau memang tidak teringin nak baca. kira nafsu berahi tidak mencapai walau sebesar zarah. k faham.

Syeera Ismi. tak kenal maka tak cinta. dah kenal kan weh haram sawan. hahaha *tetibe gelak* dahulu memanglah saya taktahu eh apa tu syeera ismi? siapa dia? dia dah kenapa tetibe muncul? (hi syeera me love you k).

kesudahannya, saya tahu siapa dia dia apa dia kenapa semua saya macam teruja tak tentu pasal. tetibe rasa hebat pula dah tahu. haha ni macam tetibe yang lagi dan lagi.

Syeera Ismi ialah seorang perempuan dan itu amat infinity kepastiannya. merangkap adik angkat fyka mohamed. muka korang en dah macam copy paste doh. untunglah.. haha k macam serius membebel takde motif. disebabkan syeera dah bercerita dalam blog dia ai letak gambar jela eh eh. ai takreti sangat bercerita ni.

ok lah tak adil lah kan tak cakap langsung. (baca dengan satu nafas laju laju) kitaorang pergi keluar makan mekdi bukit bintang jalan kaki masuk sg wang terus ke times square main bowling dan yay saya menang tempat kedua jalan jalan dah balik. gembiranya!



di suatu pagi yang hening.. kami kenal apa erti jakun-yang-amat.. pathetic sekali..


<br/></div><div> </div><div>  </div><div> </div><div style=
asal gambar senget eh? dekat screen korang gambar senget tak? chrome haku ni dah lah macam markonahsentap.


k memang saya dengan fyka dari putrajaya. naik klia transit apa segala pertama kali blablabla sampai rumah fyka tukar baju blabla do this do that so on bla bla bla.


tibalah waktu makan.






Fyka Mohamed gadisku.


Syeera Ismi yang poyo. haha


bertemu Mimi yang comel.


baju putih tu nana. adik syeera. dan dia funny comel comel gituuhh hihihi


siapa adik siapa kakak. saya cop dulu saya adik.




demikian tamat. Assalamualaikum.

saya telah ditakdirkan berjumpa dengan satu blog ni berjudul Eila Yusuf. sentap ah jugak. haha terima kasih eila. anda telah mendedahkan pasal faker yeely yang ewwwwwwly eww eww ewww tu. thanks. kuaja faker! aku takpaham sumpah takpaham jalan pikiran kau ni faker. eww

lagi satu. apa yang buat aku berang faker ni akan blacken babustory.blogspot.com tu dan tulis natang yeely atas tu. wadehel why so evil whyyyy!!!!???


ps: gambar banyak takde syeera pergi delete. nantikau budak nantikau.