Dec 1, 2011

twitter thing.



Assalamualaikum.

dahulu kala saya bermain myspace. dimata kita semua sekarang myspace ni dah macam malapetaka. sebut myspace je nak muntah dah rasa. haha betapa hinanya laman sosial yang satu ni.

peredaran zaman yang buatkan myspace dicaci dimaki. muncul pula fesbuk. tenggelam sekelip mata myspace. kasihan sekali.

fesbuk ni tak kurang hina dia. makin hari ramai je yang merungut pasal mark ni bodoh unta lah mark cipta fesbuk tak ikhlas lah. mark, kalau kau islam kau mungkin dah kumpul banyak mata ganjaran pahala sebab orang ngumpat kau. haha

apabila fesbuk bertambah rendah martabatnya dek kerana perbuatan sonsang mark ni, saya beralih pada twitter. fesbuk tidak lagi memberansangkan saya. kini, tempat berhubung saya dengan kawan hanyalah twitter.

jadi bila hanya satu tumpuan laman sosial ni, ada jugak masalahnya.




benda ni terjadi kalau saya online lama dan reply reply semua orang yang mention saya. jadi apa saya buat? saya kena online secara berperingkat. selekeh tahu selekeh. nak kena tunggu beberapa jam lagi baru boleh online semula.


itu hari masa finale bola seagames. sedang enak saya tweet apa terlintas di fikiran, time penalty pulak saya kena twitlimit. faking yu twitter. what ai hate bout you twitter is this lah. yu bitch. arghhh

twitter juga selalu error. twitter juga selalu whoops you already tweet that. twitter juga do this do that. bengang lak ai nengok twitter ni.

haha paling saya takpaham laaaa ni, kenapa saya nak upload image takboleh? dah select kot gambar, kejap lagi pihak twitter cakap you did not select an image. agenda haramjadah apa pulak twitter nak uji ai ni. mencik lah

tapi walau bagaimana sekalipun twitter treat saya, saya kena redha. twitter kan penghubung rasmi saya dengan kawan. susah lah kalau bikin percaturan dengan yang namanya robot penghubung manusia ni. takpernahnya memahami. haha


i miss you, little akilah. xx


ps: ucie kata, kebanyakan yang merungut pasal laman sosial ni semuanya perempuan. haha fine diamlah. me love you.