Dec 4, 2011

selagi hayat dikandung badan.



Menemui kawan kawan,

sudah beberapa ketika juga blog ini terabaikan. mujur rasa berdosa besar tidak update blog tu tidak menghantui saya. sudahlah. nak kecoh apa lagi, saya dah update kan ni. halah halah halah. haha

k gila membebel. hi semua saya tahu kalian risaukan saya. ehem. saya tahu. serius saya tahu. haha. ok kajang banjir. itu perkara yang paling tidak disangka. untungnya famili saya, rumah kitaorang tidaklah berdekatan town kajang tu. syukur Alhamdulillah.

bila tengok berita, ya Allah. banjir mahadahsyat. ala ala tsunami yu. ai tengok pun seram. kereta tenggelam segala jahanam. fuhhh. bersabarlah warga kajang, Allah sedang menguji kita kita.

tirai banjir dilabuhkan.


semasa banjir, saya berada di Putrajaya. saya biasalah. kalau pergi putrajaya tu saya tidur rumah Fareha Rahmat, dia kan buat kelas mekap. saya kena tangkap tangkapkan gambar. acapkali.

sebenarnya seronok kalau sleepover dekat rumah siti nurpa-eghah ni. haha eh sebut tu intonasi harus tepat k. dapat lah ke sana ke mari. ikutkan cerita, semalam pergi lah kitaorang berempat ke pantai Bali. dalam masa sehari weh sehari. bayangkan.


dan..




berhentilah membayangkan. pantai Bagan Lalang je pun sebenarnya nun di Sepang tu hah. hm

dengan berbekalkan camera hasil duit ibu ayah, saya tangkaplah gambar apa yang patut. tetapi kalau dalam gambar tu ada saya, itu kakak saya fareha yang tangkapkan. (bajet diri sendiri ambik gambar semat, hahah kau diam ah weh, blah aa elleh)

eh tapi serius cantiklah pemandangan pantai ni even air baru pasang. faham tak? tolonglah faham. pikah diam boleh? k.


jap cop. yang tengah tu comel oh. nama dia Aisyah. dia suka sendeng sendeng. tu abang dia, Haikal. gatal orangnya. haha
gambar ni dia macam tiba tiba lah cemtu. please lah faham.



Bismillahirrahmanirrahim. apabila terlihat alam yang sebegini cantiknya, kita mesti ucap Subhanaallah.


suka gila gambar ni suka gila nak mati nak pengsan lima hari lima malam sumpah cantik view dia


haa kalau nak buat wallpaper laptop ni cun ni semua ni uhukz



yang ni bukan pemandangan ya yang ni homo sapien




ini abang ipar ai dengan anak buah ai, suasana dia bapak segala osem



actually kitaorang tak pergi masa maghrib, tapi gambar semacam dah nak kelam dah langit. logically, sunset dihadapan so cahaya pun dah gitulah nampaknya. entoh lee. haha


naaa lighting sebenar


</div><div style=
ni taktahu lah gape dierrrrrxxzzz pelik je jadi saya gambarkannya


yela pakai seluar tidur je ke pantai. haha kesah benarlah aku dengan pakaian lantak pi lah weh dengan crocs doploh ringgit ok apa
</div><div style=
miauuuuu


Assalamualaikum.