Dec 6, 2011

sebab kita kan kawan.



disebabkan saya seorang bibik dirumah, saya harus bangun seawal jam 4 pagi semalam. menggosok baju tu dah macam, oh itu makanan saya tiap hari saya menggosok baju. baju kerja ibu baju kerja ayah. kalau gosok dua tu mencecah satu jam.


tiba tiba jam pun pukul 5. lepastu pukul 6. saya online twitter. adapun yang seperti "fuyooo awalnya bangun wewitttt semangat gila bangun pukul 615 dah ada dekat twitter"

kurang lebih begitu lah ekspresi yang ada. haha ingat saya nak bangun awal macamtu semata nak online ke? weh logik sikitlah saya bukan taksub nau dengan twitter. saya bukan pesen twitter is everything in my life twitter give me jodoh yang we supposed to call jodoh dari langit tapi ni jodoh dari twitter. no no no. i'm not that type of lady.

kalau nak detail sangat pasal intro ni kapan habisnya. dah lah bosan intro kemain sampai kesudah takde motif. haha


percayalah. nanti FykaMohamed bercerita, AnisMuhidzir bercerita, AyienZulkifli bercerita. tidak lama kemudian, MieyaZulkifli pun akan muncul sama bercerita. jadi saya takpayah bercerita lah ya kalian semua. hehe

tapi alaa macam cacat kalau tetiba letak gambar. macam helo ni jadah apa ni gambar senyap sunyi takde khabar berita. haha oklah baiklah. semalam keluar dengan tu bold name tertera di atas tu. main bowling makan makan tangkap gambar okdah tu je.

normally, ai lah the tallest. ok dah boleh diam


tapi sebelum menuju ke Berjaya Times Square, saya dengan fyka pergi sekolah. ambil sijil spm yang dah berkurun tu. bonusnya entri saya sebab ni lah. cerita tambahan. haha


MarlMohamed. cenggini nak duduki paper account semalam. kau ni hebatlah marl. haha

yang itu pula Puteri Nadratul Aini. semalam masa jumpa, dia belajar secara gigih. last minute kateko haha

yang ini Nursyahirah tetapi ai panggil dia syiro. abang dia lah Imam Muda Azlan tu hehe

sekolah tercinta ok. tapi masa bersekolah dulu tak mengaku ni sekolah sendiri biasalah tu.. haha


dah selesai sekolah. mari proceed.

jumpa jumpa je terus pergi makan. perut dah gawat darurat laparnya. lepas makan main bowling. tak sangka nyot hebat bowling. menyampah weh kau blah ah. haha

Ayien-Pyka-Nyot-Fyka

dua beradik ni serius tinggi gila ya ampun

nyot sama tinggi dengan fyka so macam ok dah biasa. hehe


eh gambar en gila maksimum banyak doh. tiba tiba sawan nak pilih gambar. semua pun lebih kurang je. haha eh boleh jalanlah gambar (marah gambar).

Fyka kesayangan.

Ayien kesayangan.

Nyot kesayangan.

Mieya kesayangan.

taktahulah kenapa gambar dengan mieya semuanya peluk belaka. gatal rupanya mieya ni. haha





cukuplah tu gambar. berat melampau dah entri ni. haha dah tahniah pada fyka sebab berjaya update blog dulu antara kita semua. hahaha cambodoh lah woi. Assalamualaikum.


ps: lepasni nak keluar dengan Marl dan Puteri yay. yay tu macam yay tanpa seru. faham lah faham lahhh. dan saya tunggu bila saat boleh keluar dengan Muhd Ucie kacak ni. rindu.