Nov 30, 2011

Bacalah ini.



aku sekali lagi.


aku bosankan dunia.

kaki tipu makin hari makin meningkat. atau kaki aniaya makin hari makin dahsyat. macam perogol bersiri. perogol di alam cyber. ianya bullshit man. sangat bullshit.




amboi siap ber-hey hey anis syafira. ingat dia nak hey balik ke faker gila haha anis, itu orang tak usah di layan. sama gila nantinya.



kecik kecik taknak mampus besar besar menyusahkan orang.


aku takpasti sama ada account fesbuk ni dibuat saja nak menguji atau menganiaya atau suka suka atau kepala hotak anda lah suka suka. tak funny pun.

k takpe. Alhamdulillah. nampaknya anda begitu menyukai yang namanya Pyka Rahmat sampai buat account baru untuk dia. terima kasih.

sahabat, dengar sini. aku tidak punya account fesbuk lagi. tidak punya. ni ni yang tertonjol di atas ini ialah pesalah yang menggunakan identiti aku. dasar pondan.

namun jika aku carut padanya, takde efek pun yang akan berlaku. mana nak sama binatang dengan manusia. kan lain tu.

kepada pesalah, aku tahu kau sedang tengok blog ni sedang baca blog ni. delete fesbuk tu. cuba cari hidup yang realiti sikit. please. kau delete kau osem. kau tak delete kau laknat lah aku cakap. bye.


Assalamualaikum.


ps: Fyka Mohamed, thnks aku sayang kau.