Nov 28, 2011

dan saya pun mahu kahwin.



Hm. geletik gelenya mu pikahh. mu seluar kecik punggg orang gaji jepun yang cuci kann. k diam bye


apa bye cerita baru nok mulaa ni. dah apahal saya kecek kelate ni. tak gangster ah. tak kAy elLL lawrrhh! ok rosak. haha sila sepak saya pakai racket ping pong. eh dia panggil racket ke? tak pikah dia panggil bat.


hi macam lama je saya menghilang. serius macam lebih 48 jam kan. lama tu. wuuuu. saya ada hal lah. saya pergi kelantan. wuuuuu. wuu tu yang macam jakun tu weh tolonglah faham. nada saya kalian kena ketchup(catch up) like seriusli kena sebab kalau tak kalian takkan faham apa saya buat sebenarnya. hm


pergi ke kelantan sebenarnya satu option. saya boleh je tak pergi sebab nak dating dengan ucie. muehehehe hi lelaki masa depan tadi dalam kereta kitaorang sebut sebut awak hihihihi. haha sekarang dah home sweet home.


(background music lagu tsunami) kitaorang terpaksa redah banjir.. kitaorang tak sangka.. nak pegi masjid kena naik sampan.. nak pergi jenguk kampung sebelah kena renangi bara api..


ok takde masa nak buat cerita lebat sekarang. saya tak jejak tanah banjir. so please. untuk mangsa banjir. teruskan hidup. go red warriors. tiba


saya pergi pengkalan chepa belakang airport dan tak dapat jumpa fyka di kubang kerian. itu agak kuaja jugak sebab eleh bukannya jauh pun. haha

hi cermin ajaib, gemukkah aku?


kerana pengantin ini kitaorang pergi kelantan ehem sila terharu k abang Fatah. haha

nampak tak ada Fareha Rahmat situ? jadi inilah keluarga belah kelate dia


anda fikir anda lagi comel dari dia? sila jangan mengarutlah. dia terlampau comel gila nak mati comel dia comel arghhhh naik sawan dah nengok

ini abi beliau

umi beliau


setelah itu kitaorang cari beras. lalu menjumpai ini selambe dek di tepian jalan. memang cantik ah kali pertama jakun melanda takboleh belah sebab merak kalau dekat kl duduknya dalam sangkar. sini? negeri bebas. haha

ni paling dekat saya boleh ketipkan gambarnya


jalan sekejap dekat Kota Bharu

adalah sikit beli kepok. kepok itu kepok ini.



tengok kalian pakai lens besarkan mata. dia ori ah weh ori apa barang lens haha


anak buah ai ni sebut milo "miyong" sebut demam "demang" sebut bubur "bubung" sebut kl "k ingggg" hahahah dasar aneh pelat kau anak kecil



akhirnya tadi pulang ke rumah. sikit lagi nak punah tulang punggung bertolak jam 9 pagi sampai jam 7 petang tadi. ayah pulak bawa kereta laju memang truly osem ah.


sehinggalah..



depan mata je berlaku. dekat Bentong. berdarah jugak budak baju hitam tu



sangat sebentar berada di kelantan. walau bagaimana pun, corak hujan amat tidak stabil. kejap lebat karang kang renyai lepas tu panas tiba tiba hujan balik. subhanallah.

cenggini lebatnya nak santai memang takdapek lah


ok bai. saya harus pergi kepada ucie saya. ehem Assalamualaikum.