Nov 25, 2011

helo kepada dia.




holy fake I yeely or ewwwly whatever


holy fake II takboleh belah ambil gambar zaman muda remaja



biasaaaaaa dia! pakai gambar orang tak bilang bilang. ingat kalau bilang nak kasi ke. biasaaaaaa dia! aku tangan tangan budak ni karang. yummy yummy je aku tengok. haha

nak tendangan percuma atau tendangan sudut? jaga jaga cik selmah. saya memang sudah delete fesbuk saya. tetapi itu bukan alasan awak boleh bermaharaja lela pakai gambar saya. perbuatan menciplak dan mencetakrompakkan gambar saya just ain't cool bebeh. ain't cool.

apa kata, awak tukar default awak. awak pakai gambar awak sendiri. awak jadi jujur dekat fesbuk. kita settle.

nowdays, fesbuk semakin tidak berguna. dan efek dia melarat larat kepada pengguna account fesbuk (yang jenis penipu gini). wadehel.


aku maafkan kamu.. *jamal abdillah*

dan terima kasih informer awak tahu siapa awak. hehe

ps: saya rasa dengan saya saya dah terjangkit penyakit pelsu ni. saya jarang jarang buat entri yang pesen ni. holy? sejak kapan? haha maafkan saya. tindakan di bawah sedar. kira halal jela.

pss: Auny dengan Fatiha nampak Ucie dekat Melaka sentral. ada sesiapa lagi? haha