Nov 24, 2011

Situasi.




waktu terus berjalan. kosong. dan aku layu di sini. tidak pernahkah masa berfikir untuk berjalan dengan lebih pantas?

aku mahukan kebebasan emosi. aku ada hak. perasaan ini tidak boleh terus terusan membunuh semangat aku. menindas aku. aku boleh mati kerana itu.

spirit yang selama ini aku cuba kukuhkan, tolong terus berdiri megah. aku mohon. berdirilah kau selama mungkin. sekukuh mungkin. supaya terhindar aku dari semua perkara bodoh duniawi.

syaitan jangan kau ganggu. sesundal apa pun manusia sundal lagi engkau.


. . .


kau orang tahu, ini tidak mencapap. aku cuma merayu agar semangat aku kembali kepada aku. aku dah macam orang hilang pedoman. serius shit aku taktahu lah apa sedang terjadi pada diri ini.

minta tolong budi baik kalian, doakan aku yang baik baik. aku tidak ada masalah dengan sesiapa. sekarang aku berjuang memerangi perasaan aku. perasaan bodoh yang datangnya langsung dari syaitan tadi.

syaitan please go away i dont need you no never in my life. pergi berambus. berambus aku kata! hm


dan selamat tinggal syaitan.

aku nak umumkan sesuatu. aku terharu sangat. bila aku blogwalking, aku tengok dekat blog kalian, kalian manja manjakan link NinjaPakaiTudung dekat bloglist kalian. tak ninja, pykaRahmat.

memang lah bukan setiap blogger yang letak. tapi perasaan terharu tu memang pehh. sebagai blogger yang selalu update entri tak berilmiah ni, aku berterima kasih pada kalian. ya tidak berilmiah sebab blog ni blog sukahati bukan blog berkategori bagai.

aku update apa yang terlintas dalam kepala otak. macamni. padahal takde kaitan pun.



tengok. sukahati aku je letakkan dia dalam entri ni sebab sukahati. faham tak. hm. tapi serius video ni gila bapak awesome. pakukan mata kalian pada perempuan cap merah sampai habis video.


berbalik pada perasaan terharu tadi. haah terima kasih sekali lagi pada yang sudi tayang tayang NinjaPakaiTudung dekat blog kalian. di sini saya nak letak link blog yang sebut sebut ninja dekat blog mereka.

even takramai..

eh korang pernah terfikir tak untuk menghargai mereka walaupun dengan sebaris ucapan terima kasih? dimana lagi harus aku nyatakan terima kasih pada mereka kalau bukan melalui blog. eh fahami lah diriku. terseksanya lah aku nak sampaikan apa yang aku nak sampaikan sesungguhnya.


awhhh panjangnya bebel *menguap*

sikit lagi k sikit lagi.


ni link yang boleh langsung kalian pergi. mungkin melalui link mereka, kalian sampai ke blog ni. dan antara link ini adalah daripada kalangan sahabat reality aku. terima kasih semua. aku harap taksalah kalau aku tayangkan link kalian disini. since kalian begitu juga pada aku.

http://farehazone.blogspot.com/ (kakak kandung dunia akhirat)





jika ada yang tidak aku mentionkan tu bukan aku taknak. aku mungkin tidak tahu atau terlupa atau terlepas pandang. seriusli. paling pasti, line berukband aku tengah sakai nak pergi blogwalking apa segala penat k. tahu tak dari jam 8 tadi aku cuba publish entri ni.

semua link ni berdasarkan traffic sources dan yang tinggalkan jejak dekat shoutbox tepi ni. Assalamualaikum.



ps: bakpe lah youtube nowdays penyek lagu tu. entah lah.