Nov 7, 2011

Raya di kampung.






/\
|
|
|

inilah tajuk paling tidak menggiurkan. haha


Assalamualaikum. ibu peri turunkan duit dari langit ibu peri ! (kibas sayap) tiba

saya rasa tak lambat lagi nak ucapkan Selamat Hari Raya AidilAdha. raya haji tahun ini yang paling asing sebab balik kampung. selalunya raya haji tengok sembelihan dekat surau Attaufiqiah. tapi balik perak ialah kesukaan yang azali.

raya haji ni saya tak tengok sembelihan langsung. terasa lah pelik. terasa macam diriku katak dibawah tempurung. pernah tengok lembu air? pernah dengar kencing nerap(meniarap)?

saya bet kalian takfaham perenggan atas ni. saya pun takfaham najis apa saya nak sampaikan sebenarnya. please, lets forgive and forget. why so selfish? kbai takde kaitan

(patutlah blog ni tersingkir dari kategori ilmiah dok takde kaitan sampai kesudah, haha maafin)


pada raya ini hanya ini gambar saya. buset deh
raya bertambah pelik apabila langsung tak usik baju kurung


ini buat si manja nak makan lagi makan lagi haha

satu hari nanti, saya nak tunjukkan yang dia bermain angry bird


raya haji. bukan pergi tonton lembu mati, tetapi main mekap muka kezen dan makcik

contoh pembunuh bersiri. haha ok ini kezen i noks

sungai belakang tempat ngancor

petang hari raya pertama, kita orang pergi ngancor dekat sungai. ngancor tu macam tangkap udang. tapi ada lah pakai perkakas yang seumuran saya belum pernah lihat. we are javanese. we proud. you should proud too. i should behave. that should be me. me please godai cakap mendeeeee.


untuk ngancor, kita orang kena redah hutan dan semak. short cut. hasilnya Fareha Rahmat kena gigit pacat. speechless kata dia. tak lama selepas itu pacat pun mati.



pada malam yang sepoi sepoi bahasa.. wushhh(bunyi air laut)
baru ada style raya berbarbeque. ayam je saya makan 10 ketul. weh terbongkang lepas makan. satan telah bertugas dengan sangat baik malam semalam. me no good



how ever..

sempat ok nak main seni lampu ni. uci ialah ucie lah kan.
F stand for fakhrudin I stand for intan.



ps: Your account has been deactivated from the site and will be permanently deleted within 14 days (fesbuk saya) please dont ask me kenapa delete fesbuk kerana jawapan yang pasti ialah saya sudah bosan berkecimpung dalam laman sosial tersebut. it give me no benefits. now i realize how i dont need you fesbuk. please go away.