Nov 4, 2011

ketiga.




saya guna aku.


Attention.
ini entri berkisarkan tentang aku yang berkasih sayang bersayang sayangan bersama kekasih yang ketiga. selepas dua yang utama. jadi dari awal aku ingatkan jika tidak suka kalian tinggal blah je. blah je k. blah weh blah. haha

yela bukan semua orang layan cinta cintan ni. ok.

dan ya aku cuba bagi amaran. setelah ini ada yang banyak bunyi kata aku itu ini aku takdapat buat apa. aku persetan segala. apa? apa? elleh. aku serius.

kisah aku bermula daripada sekarang. ayomat gesek go!




(lagu titanic)..tinggal berapa hari je lagi bang Ucie nak masuk Uitm Lendu dia tu. tak semena mena ini hari ialah hari terakhir kita orang akan bersua muka bermanja bergedik berdamping berjalan seiringan bernyanyi berduet bermerepek ok dah punah ranah bahasa.

sedih tu sedih lah. hak aku lah nak sedih. aku pun manusia. aku juga berhak ke atas kesedihan. hm

selama setahun ni, kalau di hitung segala messege dalam inbox tambah dengan yang dah delete dan terdelete minimum 10 ribu keping sms. minimum tu minimum. kalau maksimum mahu cecah 50 ribu. pakcik kayo! (tetibe)

jadi, apa inferens yang boleh dibuat berdasarkan kemasukan bang Ucie ke Lendu nanti? faham tak? tolonglah faham. aku nak kalian sediakan inferens.

kalau ikutkan memang aku nak cerita banyak. tapi itu jela aku dapat kongsi. pasal sms. haha wadehel gotuhel.


tapi kalau pasal gambar. berjuta lemon takpayah bilang. mana boleh keluar tak ambil gambar. puhleaseeee lah. lebih baik menanam hobi gemar bergambar.

dari menanam hobi gemar mengumpat tentang benda yang entah dari neraka mana dijual jual kepada orang. tersebar kepada seorang masih good good. bila dah tersebar kepada 20 cerita pun dah senget benget fitnah pun al merebak wal tanpa henti. (serius tetibe je perenggan ni)

me represents:


bang Ucie sebagai watak utama

aku jelas watak lebih utama kehkeh shawl dah macam keracunan kuku dah

aku bangun jam 345 pagi tadi semata nak masakkan Ucie nasi goreng ni. dengar cerita, dia kata sedap. hahaha aku lulus memasak weh. maigad? hm


paling memberansangkan, ini hari record perjumpaan paling banyak makan. makan itu makan ini. lebam dek makan.

aku's

Ucie's



mahu mati kekenyangan cenggini. haha. terima kasih ya Ucie, saya cukup makan. gilalah. anugerah skrin ni tak seru langsung. tiba





doakan kami kahwin nanti k. haha halah malu ah cenni duhh


cop. nak gambar lagi bayar bayar bayar. nak resize gambar dah lah satu hal nak upload lagi apa semua. bahu aku sakit siapa nak tanggung? lepastu resize gambar tak belen pulak tu. benci tau. ok membebel

amanat comel untuk lelaki kacak-->

jadilah lelaki terhebat pada mata keluarga dan juga saya. miauu. sesungguhnya saya berharap awaklah lelaki terhebat yang saya idamkan dalam pencarian calon suami soleh. haha. apa apa? elleh. awak belajar sana jangan nak main main. kasi dekan. nescaya, mak akan berbangga. saya apatah lagi. yang penting, jalankan tanggungjawab awak sebagai lelaki yang kacak dan bertamadun. me love you. miauuuuuuu. ahh sudah kucing gatal. lari !



sebaklah sebab aku dah kehabisan kata. Assalamualaikum.


ps: tentang pilihan tempat belajar tu, still in view.