Nov 15, 2011

Forever cerita kita.





saya guna aku.

eh ni betul ke pyka ni? pyka yang masa zaman sebelum akil baligh dungu dalam percintaan? (huyoo geli dengar ayat percintaan hm). yang pernah berkata "aku tak kawan doh dengan lelaki" tapi sekarang dah main bina entri cinta je. toink (tunjal dahi sendiri) haha you can put the blame on me akon. yes you pleased.

**dah berturut turut dah ni entri tentang lelaki idaman aku. eh orang kata kalau berturut turut cerita pasal lelaki idaman ianya akan jadi kenyataan! (memandai)


mari bermula!
lihatlah tajuk tu mahu sepuluh hari cirit kalau dipikir pikirkan kembali. haha miauuuu


ahh pedulik aku sekarang mainnya sama cinta terus. kalau begini aku takkan mati pucuk kan? iya kan?

dijadikan cerita memang tak sampai 24 jam je lagi Ucie nak gerak Lendu. memang lah lendu tapi bukan amarika ulu eh tapi lendu tu macam dekat kan? cakap apa.

dengan tidak sengaja pada saat saat comel terakhir yang comel lagi sikit comel ni(takfaham aku cakap mendeee) kitaorang ambil peluang ketemu. kira ini waktu senggang yang paling nazak yang nyawa nyawa ikan buat Ucie. lepas daripada ini, kesibukan akan melanda dirinya. aku menyusul nanti.

ini hari, kitaorang lepak putrajaya. haha aneh aneh je ok tempat lepak. actually lepak dekat Taska Precint 11. ikut kak ja. lepastu pergi sana sini. tangkap gambar sampai kentut berdesup desup. ianya menggamit perasaan. dan sekelumit rasa gembira terus melekat di dada. apa lagi ingatan.


gambar selalunya beri manusia ekspresi yang bermacam ragam. kerna gambar ialah luahan perasaan kita. (cakap nak hebat) haha


the exactly tujuan we jumpa today. tetapi terus jadi..



|
|
|
|
|
\/


its a DATE! haha assume jela ini dating toksoh nak soksek sana sini lagi apadahal dating dalam taska hm we love children go children oyeah! *baling pompom*



tak mungkin lah kan kalau dating sekadar dalam taska. itu agak tidak mencabar ya para human being sekalian.

naa..



we do riadah yang membabitkan photography haha kinda 'best sial' *ada nada dia*
kau ambik gambar aku aku ambik gambar kau


pokok pangkal akar umbi, gambar aku mesti banyak. comel belaka pulak tu. hahaha gilis lah aku lemaskan lah aku. refer the first one, dah macam katak jadian. haha


ewahhh timer camera ni we tepat waktu we gedik menggedik sesama kita


tak sangka kita masih comel bergaya memainkan alat tunggang lantun ini haha fuyoo ucie macam kejap kejap hilang ada balik


terima kasih mesin masa lensa kamera


usai menempuh panas terik onak dan duri, kembalilah kita ke dalam taska untuk serap semula sejuknya aircond. sambil menikmati makanan.


ayam uncle bob hidup ayam uncle bob
hallamak salah resize mampuh gi ah amacam seksa tak tengok muka gua. ada ciri ciri gadis idaman ucie doh. hm


hamaigad, maaflah blog jadi berat.





. . . .


syafiqah huda telah mencalonkan dirinya dalam arena "mati akibat obesiti dan diabetes" perlahan lahan. haha

ini yang aku dapat dari lelaki masa depan aku(insyaAllah). ada sejarahnya kenapa chocolate tertentu yang aku peroleh. terima kasih terima kasih terima kasih terima kasih betapa aku terharu tsk tsk

aku pula, cuma berikan ini serta beberapa pucuk surat yang huyooo sebak

ini milik aku. dia punya terukir nama aku. mueheheh jiwang sial aku. haha

ya aku jiwang. suatu hari nanti marilah kita sambungkan hati itu. arghh takmalunya aku. haha hm again, mucho gracias miamor. loves.


akhirnya cerita tamat seperti semuanya sia sia dan tiada punchline. Assalamualaikum.