Nov 16, 2011

blog paling lahanat yang memang ffuu lahanat habis



saya tidak buat entri ini semata mata nak bagi traffic ayeem mencanak mahupun edisi entri kali ini akan terpampang pada entri sumbing dia itu.

tetapi inilah kebenaran. yang akhirnya kita kita semua dapat sebarkan carutan dan ketidakpuasan hati secara meluas dalam blog paling lahanat sedunia, TEROK.AYEEMAYAM.COM.


berwarna warni macam serius selebet sakit mata ogeyhh



sebagai kita kita yang sokong blog lahanat tu, memang kita kita tabiklah. sebab blog tu pun memang menepati citarasa semua para pemaki yang selama ini memendam hasrat nak tegur blogger baru. yang pesen ala ala blog terok tu la.

manakala nanti, akan ada yang terasa gilababi nak mati macam nanti sentap bagai nak rak boleh buat blog dia di removed serta merta. haha jahat doh bapak ayam ni. eh tapi saya suka blog lahanat itu! ianya amat menarik(mata pandang atas tangan dekat bahu muka hodoh). mak nak ludah sikit moleh?


dengan tahap keserabaian blog terok itu dalam lingkungan 9.9 skala ritcher tingginya, berbulu je sanubari saya dengan lagu takboleh nak hentikan cursor dok pusing pusing dah macam yahudi mabuk mana entah tulisan compang camping macam monyet kancing gigi. please lah. you make me wanna say haktuih haktuih haktuih tuih tuih tuih tuih tetuih tuihhhh

lagi satu, betapa lahanatnya blog terok sebab saya nak tinggalkan kata kata pujangga dekat shout dia tu susah gila. serta, boleh buta saya dibuatnya.

firasatnya saya, setelah ini akan ramai blogger baru yang memaki dalam hati atau buat satu entri blackmail yang mengatakan BLOG AKU BUKAN BLOG KAU JADI IKUT SUKA AKU LEWWW APA NAK DEKO DEKO DALAM BLOG AKU. SETAN LAHANAT ANJING @$#@$%^%&(*!@!!!!


pehh ayat yang amat mencengkam dijiwa oleh para pembangkang atau gilafans kpop deko deko blog bersama eric siung.

sila lah terima hakikat, blog yang berupa seperti blog terok itu normally 'dipijak pijak' oleh blogger lain. sebab musabab dia, blog macamtu ibarat sampah yang nakal. jika eric leong tengok blog macamtu, nescaya kepala eric akan diselaputi oleh lumut air sekelip mata.

dedaksinya, sila pergi ke blog terok dan lontarkan suara apa yang patut kalau taknak dunia blogger dipenuhi dengan deko-deko-sampah-serius-tak-unik itu. jangan jadi seperti gajah berhidungkan babi (tetiba)

segala apa kritikan pasal blog terok ialah bukan asalnya berdasarkan blog itu. ihik Assalamualaikum.


ps: masuk je blog terok tersebut, saya terus jadi laser macam azwan ali. maafkan mak nok. maafkan tuan hamba. bila mak baca balik entri mak terus sentap. rawrrrr mak suka syiok sendiri tauuuu ini memang entri paling sentap mak nokss!

pss: saya telah beberapa lama menghapus kekal facebook saya jangan cari saya disana lagi.

psss: Ucie sekarang dekat lendu dah. katanya ramaaaaaaiii manusia ramaaaaaiiii kawan. hehe gila tak jelous!!!??