Oct 9, 2011

IT'S US, BEBEH.



yaww ssup? dont steal ma man. k tetiba.

*tarik nafas*

*lepas*

sehingga ke hari ini. dan mungkin selamanya. saya akan persetan ayat "follow me back" dan berharap kalian akan mengerti. follower sedikit serius shit tak bagi efek kat kalian. mahupun yang lain. jangan berfikir kalau follower sikit, hidup kalian merana habis porak peranda. apa semua ni. kbai.

bukan tu saya nak cerita.

sebenarnya saya terima tetamu. datangnya dari Melaka. tiga hari mereka bersama saya. mereka datang semata mata nak jumpa saya. ooooookkaaaaaayyyyyyyy niiiiii baaaaaajjeeeeettttt siiaaaaalllll. pui. hm saya yang jemput mereka datang.

sebagai anak tunggal yang tak kekal (kerana kakak sekejap ada sekejap takde dekat rumah jadi dekat rumah seorang diri), saya berasa amat seronok apabila kawan saya bertandang ke rumah saya. maknanya selama tiga hari berturut turut ni saya bukanlah anak tunggal part time. muehehehe

ini pertama kali k kita orang bersua muka. selama ni dok soksek dekat myspace (jaman jahiliah) dan facebook je. kini, kami telah melalui menatap matamu mataku mata mata kita. mendeeeee.

cukup. nah gambar gambar yang sweet dari kita orang. pui tunjal dahi masing masing.



k sabtu(8october) kita orang turun kl. adalah lah mende mende yang dilakukan kita orang. pinggang sikit lagi boleh cacat kerana lamanya berjalan. dan kaki agak agak nak terkopak dan haus. kasihan sekali. tidak lama kemudian..


pergilah tempat ni.
ni adah ni dah kenapa dah macam nak terbang dah nengoknya. haha


view ke arah pin bowling bersih suci murni. sekali toleh belakang ada minah sakai-gila-babi-pakai-short-berbangsa-melayu joget joget dengan budak budak lelaki gesel gesel punkoq bajet tempat tu club. dedaksinya, jangan pandang belakang. mencarut makan dia. percayalah. saya dah laluinya.

sebelum itu..


sambil menyelam kita minum air.


(banyak gila gambar aku runsing memilihnya)

nak tengok gambar yang tiada disini, lihat blog Ayien Zulkifli lihat juga blog Adah Norshamshah later bila mereka update. InsyaAllah.


lepas balik dari kl, kita orang tidur rumah Fareha Rahmat. penat weh penat. ni yang susah ni jadi orang dikehendaki. haha k diam.

saya kecil dan pendek namun saya tak selemah yang disangka k. penumbuk nak? haa nampak.

pyka sayang kalian berdua :')

saya dapat pashmina freeeeeee! ayien bagi. terima kasih banyak banyak.


adat pertemuan. adalah perpisahan. seddih. hope to see both of ya again. xoxo.
Assalamualaikum.

ps: happy 13th months Muhammad Shukri Rosli <3