Oct 7, 2011

Jutawan seronok atau takut?



saya guna aku.


sedang elok mata menatap kaca tivi godang ni.

astro ria.
galak nau iklan.
*iklan jutawan natam jadah*

tanya ibu, kau taknak jadi jutawan kah? (kah disini bukan macam bilakah bagaimanakah k) tu nama aku.

aku bilang, taknak ah bu. jadi jutawan ni susah. nanti kena rompak. ibu potong cakap aku.

tidak, yang sebenarnya takut kena bunuh. kan? yaa takut dibunuh.

aku agak dalam fikiran ibu hanya satu.

MISKIN=SUSAH

SEDERHANA=OK CUN

KAYA=ALHAMDULILLAH

JUTAWAN=MATI CEPAT


jadi hiduplah dengan cara bersederhana walau kaya mana pun. sebab bila satu orang jahat tahu kalian kaya, nyawa kalian benar benar dalam bahaya. haha

dan kalau saja Malaysia buat dasar satu famili harus simpan satu m16 kan ke berguna. tapi Malaysia. asal boleh. cuba kau orang tinggal kan duit kau orang seringgit dekat tepi jalan nescaya lesap dalam sekelip mata. apatah lagi kalau m16 dalam rumah. mahu terbunuh seisi keluarga. haha ok macam tak kena je seringgit dengan m16. hm

selamat datang kajang Ayien & Adah.

aku nak tunjuk. aku nak kau orang tersenyum sekali. biar sampai gelak juga tak jadi masalah.

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
\/

anak Fareha Rahmat ketika itu..




mano poie gigi ekau jangg hahahahha comel berbadan sasa tegap kacak duk jilat buah rambutan

kiri: ha elah kesian gila doh tsk tsk T.T
kanan: hahahahahah redha tawakal


dan semakin membesar..




begitulah awan nanonanonanonanonanonanonanonanooooooo


kepada kakak aku fareha, Irfan Hakimi sememangnya anak buah pykaRahmat yang paaaaaling baik dan TAK NAKAL *mata pandang atas tangan kat bahu*

figura figura diatas buat aku gembira harini. apa lagi. kalian pergi selongkar album album lama. gelakkan orang lain. gelakkan diri sendiri dan jangan rasa seperti anda lah lonely soldier boy. kamonlah.


Assalamualaikum.