Oct 26, 2011

ITS US, BEBEH (part two).




Assalamualaikum. seronok hari saya. meriah hari saya. saya sungguh gembira. malahan saya gembira. ok sama je.

saya jumpa bang Ucie. ihik. saya jumpa Fyka Mohamed. ihik. saya jumpa Ayien Zulkifli. ahak. saya jumpa Atyra Shamsul. ahak. saya jumpa semua orang. ihiak. amboi dah teruk. lempanglah saya kerana ihik ahak uhuk ehek macam maigad sawan babi ke apa. hm

ok sepatutnya ada Anis Muhidzir dan Adah Norshamshah. akan tetapi rezeki bukanlah milikmu-mu hari ini. next time kawan. hihi

seperti kebiasaannya, keluar pagi balik petang. makan. bowling. TANGKAP GAMBAR. nak saya ulang tulis tangkap gambar? TANGKAP GAMBAR ok dah.

saya amat penat sekali. saya malas membebel banyak. saya malas nak cerita saya makan apa tadi makan dekat mana saya pergi kl naik apa blablabla.berapa juta orang keluar tadi saya tersepit dalam train ke tidak blablabla. hm

untuk Adah Norshamshah, sila tabahkan diri. jangan risau saya letak sedikit gambar sahaja. ehem.


biasanya, saya yang paling pendek serta kecil. takdir tuhan.

dah macam hulk hogan dah saya tengok muka sendiri

sang merah petak petak ialah Atyra Shamsul

percayalah. saya bertungkus lumus memeluknya. peluk macamni je saya peroleh. haha

sebelah kiri saya ialah Roseifareena. schoolmate.

ya ini times square. yang ada cosmo world yang ada roller coaster yang ada orang mati main dekat cosmo world. ini lah dia.

awalnya sayalah jaguh. (yazid boifren ayien)

set kedua, prestasi saya merosot gedebuk macam taik takboleh belah. haha

ok itu sahaja untuk tatapan. saya nak minta budi baik kalian sila jangan copy mana mana gambar atau apa sahaja dalam blog saya. saya tak halalkan. kerana ia milik saya. jangan buat kacau. peace.


dan..




rezeki datang lagi. Alhamdulillah. tetapi course dia macam susah nak dapat kerja. entah lah.


tahniah Ucie sebab dapat politeknik juga. tapi, kak ah pun kata masuk je Uitm tu. haha. suka lah kau bila ada kaitan dengan kak ah kan ucie kan. belah ah. haha ok bai.