Oct 30, 2011

dua hari itu.



saya guna aku.

Federal Highway 29/10/2011. ini selalunya kita panggil accident.



Dua hari yang pantas berjalan. sumpah aku tak berpeluang nak main tuit tuit. lelah. mengah.

plup. sedu. *korek hidung*

pada 29 oktober 2011 aku berada di kampung. naa. aku pulang bawa sotong bersalut gula. taklupa juga, aku bawa cebisan gambar yang akan selalu ada dalam kotak fikiran sampai aku mati.

ianya dipanggil kenangan. juga kisah klasik untuk masa depan. untuk anak anak aku.

shingg! *kilau di dahi*


ibu saya yang omey.
ada kenduri yang kami kena hadiri. pasai itu lah berbaju kurung bagai ihik krokh krokh


after kenduri we went to another kenduri at Manjung. i look like gedik gilababi. why should i cakap in English. cakap melayu sudahlah!!!!!! ok ni ibarat orang gila


dan ini telah berlaku..


kita nyaris ketemu. kita nyaris saja. kita serius nyaris!!!!!!

Yasmin Redzuan, taksangka pula gambar terbesar ni apani. hm


usai layan perasaan hampa, aku singgah Teluk Batik.



taklupa. lumut.

haruslah dalam keadaan teruja.
ayah saya sang purple. saya tahu ayah saya kacak. loveyou ayah.

cenggini aa rupa natural. hanya eyeliner. suka eyeliner. and yes aku dah gemuk sakan.


minggu depan balik Perak lagi. awhhh heaven. bai. Assalamualaikum.

ps: gambar dalam entri ni tak belen size. sila sedar sekarang.