Oct 16, 2011

buat hari ahadmu tersengih.



namo sedih sedih okay. namo emo emo okay. namo campak barang dari luar jendela okay. hamboih jendela. namo hempas hempas pintu sekuat hati bajet nak semua tahu awak sedang manjakan emosi awak tu okay. namo namo namo *hentak hentak kaki ikut suara*

jadi apa tunggu lagi?

internet anda laju macam bot kuasa kuda? atau lambat macam bayi siput babi yang baru dilahirkan?

jika laju, apa kata anda layankan emosi anda dengan video video tertera. saya tak jamin anda akan gelak. tapi saya mengalami sawan gelak selepas tengok video ni.

ITS JUST TOO AWESOME!





ini channel Faradyable. sori ah bro kalau gua curi video lu letak kat blog gua. video lu hok yang ni yang paling kelakar like shit serious doh.

terima kasih terima kasih terima kasih terima kasih terima kasih terima kasih terima kasih terima kasih terima kasih terima kasih terima kasih terima kasih.

kitaorang tunggu video tidak tenang part 4. pondan monyet sombong pondan monyet sombong.

oh ya. maybe antara kalian sudah ada yang tengok video ni semua. ini hari, saya nak khatamkan semua video dekat channel Faradyable ni kerana internet saya laaaju doe! (iklan unifi) hue hue

Assalamualaikum dan please have a good day.


ps: selepas kalian saksikan video ni kalian akan tahu apa saya telah perbualkan.