Oct 16, 2011

it is okay but it is not okay.


Assalamualaikum. nafsu dah membuak nau nak update. pasal sesuatu yang susah digambarkan perasaan.



selepas fyka bagi link ni tadi, i was like..







and probably like..









dem.. ini diluar jangkaan. ini macam mimpi. ini macam "helo wadehel is happening to us fyka what we do sampai orang buat macam gini ya macam gini"

sekarang ni saya nak rasa suka atau rasa takut atau rasa seram atau ngeri atau nyawa saya dalam bahaya atau bangga sekejap atau apa!? tolong katakan pada saya.


kalian akan rasa sesuatu yang aneh kalau antara kalian yang mengalami ini. percayalah. saya sedang takut sebenarnya.


kepada admin, not necessary buat page ni untuk kitaorang. kitaorang ini bukan siapa siapa. tolong delete page tersebut. kami hargai apa yang awak buat tetapi tiba tiba saya rasa insecure.

satu lagi, sila jangan ambil gambar gambar di blog saya tanpa kebenaran. walaupun awak tiada niat yang buruk. please, tolong delete page itu segera. kerjasama awak amat kami perlukan.


saya tak mahu ada musuh. jadi harapnya apabila saya minta untuk delete page yang berkenaan dengan saya, harap awak ambil tindakan.


terima kasih juga sebab awak suka blog saya dan fyka. sedikit terharu. but pleaseeee again, burn up that page immediately.


ps: saya terasa macam artis sekejap. puihh. haha ok ini serius. admin, tolong buang page itu ya. terima kasih dan terima kasih. peace.