Aug 22, 2011

shopping fasa dua dan kali ni duit dah rabak habis.



Assalamualaikum. weh pejam celik pejam pejam pejam pejam celik minggu mendatang serius je dah raya. maka, selesai sudah sesi shopping yang menggelabah gila semua nak sapu en en tak agak agak. duit pun dah koyak habis tinggal enam ringgit je. ratus tinggal sa, sukarnya nak hadapi shopping mall. pathetic gila bab1.

hari pertama dah peroleh levis. melayang duit macam oh nyesal tak terperi. kalau tak ini hari takde deh saya nak saving sikit sikit kira baki duit takut insufficient balance. hm

ibu pula boleh selamba dek cakap. kah, baju kurung kau buruk. wadehel punahlah raya gua tahun ni, merungut saya dalam hati.

lantas, pergi plaza metro laju laju beli jubah dua helai dan hilang rm100 sia sia hanya kerana baju kurung saya buruk kata ibu. yess tapi memang nak jubah pun. mudah. comel. beretika. anggun. sejuk.

syukurnya saya sebab first lady murah dan dan ada size saya, rasa nak beli lima belas cash money in the bank. huyoooo

juga ada benda lain saya beli. baju, kasut. ini import dari sg wang dan times square.

asal kalian tahu, tak semua outfit dekat kedai branded cun cun design dia ok. ada yang entah pahape harga riban. rasa macam, ingat duit jatuh dari langit ke nak beli mahal mahal lepastu fashion ketiak terlopong kolar koyak koyak. stylo habis lah konon. citt. haha. what a waste. ya ya lu orang kaya. kesahhh.

saya shopping dengan ni si faker didie alias ni. haha kurus dahsyat nau.


ps: raya pertama saya berjubah. bercelak dimata. berpurdah, nayyy. belum lagi. hihi