Aug 20, 2011

untuk para gadis. lelaki please shatap.




Assalamualaikum.

ramai yang tanya bagaimana nak pakai shawl yang macam gini.



mahupun gini. benda serius sama je.

how inesen am i kan? haha


miauu mari saya beritahu kalian sesuatu yang amat pasti.

pada saat sebelum pakai macam tertera, saya pergi youtube. kerana bodoh setebal kamus dewan, memang kita kena belajar cara pakai shawl. sekali saya terjumpa video ini. yang pemiliknya very the famous amous, Fatin Suhana.



tapi ada yang tanya, macam mana nak jadikan dia macam


kan? betulkan apa saya tebak? baik ngaku.

sebenarnya dalam video fatin suhana tu kalau kalian teliti tahap gaban dia ada cakap macam mana nak buat macamtu. taksilap saya minit 2:38. tapi jikalau kalian tidak perasan atau haah saja buat tak perasan, ni saya link satu lagi video. nasib ada orang buat macamni. saya takreti buat tuto nanti saya pitam 7 hari 7 malam.


meet tyah. kita pinjam tuto awak naa.


dah tengok dua dua video? sudah? jelas? nampak tak macam mana bagaimana cara cara dia? syabas. kalian maju selangkah lagi tentang cara pakai shawl. haha.


ps: saya paling selesa pakai tuto shawl Anis Syafira Zakaria. the dang simplest tuto ever. malangnya dia dah delete tuto dia. hm pisyowww.