Aug 23, 2011

me merajuk nak go away jauh jauh.



saya guna gua.

gua malas nak berbasa basi. gua semalam dah frust tertonggeng. gua bagitahu lu uitm. gua merajuk berat dengan lu. merajuk sampai tak terperi. baru lu tahu apa makna rasa bersalah. biar rasa tu menghantui mimpi malam lu.

gua sudah tiga kali isi borang uitm. pada setiap kali permohonan gua, mentah mentah sangat ditolaknya. gua tahu subjek sains gua paras pinggang lu je. gua tahu. tapi gua tak apply kos yang mencapai hidung lu. masih jua gua kecundang dan tersingkir.

mungkin bagi lu gua tak layak nak masuk tempat lu. nak pijak tempat lu apatah lagi. takpe gua try tiup tinggi tinggi semangat gua yang semalam jatuh tanpa segan silu. tercalar ego gua sebagai gadis comel. teruk lu kerjakan gua.



gua ingat lu boleh lah pick me self up. tapi lu pula.. hm. gua harus positive. lu tahu, nak jadi positive susah susah senang. nak jadi negative senang senang susah. gua kena tingkatkan kepositif-an gua. gadis lendu. cantik tak cantik, siapa kacau pecah. ini amaran paling keras gua kendalikan.

pandangan taiko ini mewakili gua. ingat, kacau pecah. gualah ganster termasyhur.

yes. ucie dapat Uitm Lendu. dan tiba saatnya gua nak bawa diri. dulu pernah gua bilang, kalau rezeki tu ada nama gua, tiada seorang pun dari lu lu semua boleh ambil.

dan gua pernah ditazkirahkan, kalau nak rezeki murah, jangan tidur lepas subuh. masalahnya gua.. dahsyat.


hatta demikian, kuranglah tidur gua lepas subuh. err ok gua try tak tidur langsung lepas subuh. dan gua ada satu impian. gua nak belajar dekat mesir. kalian, doakan gua dapat belajar dekat mesir k? gua nak ke sana.

ps: jauh tak gua punya plan membawa diri? doakan gua doakan gua dapat belajar sana doakan gua.