Aug 26, 2011

SELAMAT HARI RAYA, MENDEKA !



/\
|
|

semangat capslock.


*anggap je ni video sebab semua orang buat video kita saja nak feeling feeling video kita dah buat video tapi suara kartun serius minta terajang*

1,2 start.



hey what up. this is me pykaRahmat.


dengan terciptanya entri yang serba simple ini, saya nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir & Batin (mewakili saya, family dan Muhd Ucie dan family Ucie dan ok habis) kepada semua yang kenal saya yang tak kenal saya yang benci saya yang support saya yang rapat dengan saya yang tak rapat dengan saya yang suka kopek cagu dekat tumit kaki.. ok eww out of list.


tanpa ada kad raya elektronik atau kad raya dari google atau apa saja kad saya harap ucapan raya saya yang kadang kadang nampak comel ni diterima. hahaha

cop nanti. masih banyak saya nak bebelkan.


Selamat Hari Kebangsaan. dan dan lah nak lebih kurang tarikh en. takdir tuhan. takpe takpe. Malaysia aman sehingga kiamat. amin. Harimau Malaya, you tahu you the awesome. tiba.


penutupan. Happy Birthday Fyka Mohamed, alololo timang lah timang sayang. birthday dia 29hb. tadi dah wish. saya gila advance kan. saya terharuuu jadi orang pertama wish. semoga pannjang umur ya sahabat terbaik. makan silakan banyak sikit. ee enkau ni nak jadi didie alias juga ke. huh. tapi kau macam mano pun aku sayangggg kau k. kiss kiss bang bang sikit. xoxoxox



*lagu dendang perantau baru nak start*



jilo-jilo lah kita ya? pandu cermat jiwa selamat. ingat ! bai Assalamualaikum.