Aug 11, 2011

macam macam laaaa ni kan.



ini saya terjumpa dekat facebook. boleh jantungan saya.


Perhatian !!!

1. cuba buka mana mana blog kawan anda.
2. kemudian, buka semula blog kawan anda dengan membuang huruf 's' pada perkataan blogspot. contoh: lalala.blogpot.com
3. lihat hasilnya.
LICIK BUKAN? ASTAGHFIRULLAHALAZIM.



lagi. riots dekat Tottenham. Birmingham. segala ham. pork. no pork no no pork. ok terpengaruh youtube. haha. cop. sedalam dalam hati saya, memang sakit gila tengok video ni. weh siapa tak bengang. demit. karma will bite your ass harshly lah pencuri. bodoh lah. taik lah. duhhh emosi benar kali ni.

ada lagi. kemusnahan alam. tanah runtuh, gempa bumi. kenapa semua ni selalu sangat dah jadi pada bumi? pada dunia?

eh saya rasa serabut betul dengan segala macam jenayah ni. bulan Ramadhan pula pelbagai jenayah orang buat. wadehel yang sedang terjadi pada sekalian umat manusia ni? hm

Allah save Islam. Allah save us. Allah we need you.

moga Asyraf Haziq(pelajar Malaysia yang kena robbed tu leee) sembuh dan be strong k. we Malaysian pray for you. we Muslims pray for you.


ps: tiada entri lagi kelam kabut dari ni. haha.
pss: maaf sebab takdapat blogwalking sangat dan comment dekat blog kalian. bizi ah buat kuih raya. serius tak tipu. nanti dah free saya pergilah semua semua k? thnks bai.