Aug 9, 2011

keranamu lesen.


Assalamualaikum. setelah beberapa ketika saya tak update blog. ini hari saya update. jangan lafaz rindu pada saya (tangan kat bahu buat muka hudoh) saya shoot otak kalian.

mula mula berita sedih gilabab. tambah bengang. tambah woi pahal ni aduhh. tambah macam ha elah kentut betullah.

kenapa? saya fail JPJ test motor. kemonlah. bahagian titi nak 7 saat/lebih saya bagi 6.08 saat. helo wadehel berapa second je laju pun. kereta elok sekali pass motor boleh fail. dunia semakin hari semakin kejam dan zalim. jadi, ini hari tiada kejayaan yang saya bawa pulang.

yang ada cumalah kepekatan hitam kulit yang memang pekat. dem. saya belajar motor 4 jam lalu efek paling saya takuti telah menghantui. yakni warna kulit sudah tidak sekata. dem melantun lantun. emosi betul saya.

ok dah habis emosi. saya nak bagitahu pula. kakak saya Fareha Rahmat ada buat class mekap. bagi gadis gadis ke ibu ibu ke yang suka sangat mekap tapi takreti atau taktahu macam mana caranya, boleh lah hadiri class yang kakak saya buat ni. harga affordable. hasil insyaAllah lumayan. kalian kan suka main mekap mekap ni sejak kecil. jadi dah besar ni apa salahnya main mekap betul betul. kan. hihihihi. segala info ada dekat blog dia. click je nama dia tu.

eleh ingat saya taktahu ke. lelaki lelaki pun masa kecil ada main mekap mekap en? hah apa apa? nak cakap apa lagi? haha.

ok lah. cakap pun tak guna, tendang pun tak kena. selamat berbuka. saya ingat nak nyanyi lagu raya lah. ehem bai.


muka ya Allah nauzubillah selenge dia. bajet comel lah senyum ketak ketat. cukup gemuk tak saya tahun lepas? whatevahhhh. memang wajar kalau saya rindu semua ni.


ps: somehow, title tu bukannya nak kait rapat sangat dengan isi. haha.