Aug 4, 2011

boleh percaya ke ni?



semalam. malam semalam. malam malam buta.



saya dalam dilema. nak seronok gila gampang. atau seronok gila gampang bersamaan dengan syok sendiri. kahkah. ahh peduli.

sebenarnya spontaneous saya like page dia. saya ternampak lah earthlings lain posted on her wall dan got replied by her. saya pun tikam lah tanya seperti yang tertera di atas. padahal dekat wall post dia yang bawah bawah dah terjojol dia comment dia 20 years old blablabla. haha.

dont get what i mean? helo takkan saya sorang je faham. ok ini amat menjengkelkan.



page dia likers over 25k. dan beberapa kawan facebook juga like page dia. jadi sekarang ni masalahnya betul ke yang comment tu anith drama kau & aku astro ria tu. entahlah. facebook mana boleh percaya dah sekarang. dunia, lagilah susah nak percaya. macam macam pesen konspirasi. macam macam pesen manusia.

tapi kalau itu betul anith yang sebenar, syabas. dia berjaya buat fans dia senyum gatal sebab helo saya sedang berkomunikasi dengan orang yang pernah masuk kaca tivi. kadang kadang nampak bodoh juga dah apahal nak eksaited sangat cakap dengan artis tak sampai 30 patah perkataan dah masuk blog. haha. serius shit saya tak peduli.