Jul 23, 2011

sekarang saya addicted uncle bob.




semalam saya buka puasa. saya order uncle bob. macamni uncle bob tu.

ini sejenis ayam gunting yang dilada-ladakan. makan ini boleh khayal ok. setiap kali pergi pasar malam pasar tani ini saya beli.

saya order dua bungkus. saya makan rakus gila. sahur pun makan itu juga.

hasilnya, ini hari cirit. syabas. jarang jarang saya o'ok dua kali sehari. sila terharu dan sila ucap tahniah pada saya. saya bangga saya bangga.

petang tadi, saya dimekapkan. again and again and again sayalah bahan uji kaji. jangan kritik muka saya, kritik hasil mekap Fareha Rahmat. baru ada umphh. anyway, saya suka dia mekapkan. itu hari dia mekapkan pun saya lalai nak lelap mata. haha sakai. apa apa pasal mekap, pergi blog kakak kita ni okay? Assalamualaikum.

ini untuk dinner. muka jangan nak aneh sangatkan. bang ucie, kita dinner nnt saya takkan mekap tau. saya tak selesa. nanti saya nak jilat bibir rasa litick. eww. kahkah.