Jul 26, 2011

Reason why i deserve new cell phone.




cara buat muka merajuk///jangan pandang lensa kamera. menjadi punya. haa nampak. menjadi dah.


take time to realize, father. i need new cell phone. freaking freakishly immediately. sobs sobs *kesat-hingus-hijau-kebiruan

tidaklah saya nak mengampu ayah nak bodek ibu suruh beli handphone baru. saya setakat sebelum ni watlek je. kakak saya fareha pun dah super-belas-kasihan-sambil-kutuk-handphone-saya-muka-kerut-kerut sewaktu lihat handphone saya. jelatang betul.


ini tenggiling pink hodoh siapa ni. dah kopak kopak selebet macam gampang dah. *saya!saya!

saya tahu dia selekeh. jangan hina dia depan saya. saya je boleh hina dia. tahu tak dia banyak masalah? tahu takkkk!??

tak cukup dengan tulisan sony ericsson dah samar samar, button yang tu juga dah calar balar.

back view. amacam? true tak? galak betul dia tergesel gesel. tu diaaa efek sememeh.

masih back view tapi bottom part. yang ini ialah part yang paling mahaselekeh.

ingat luaran je ke yang cacat? tidak tidakk. separuh dalaman juga cacat. fyyyyi, kadang kadang keypad sekalian ada yang takboleh tekan. itu hari jatuh terjelepuk handphone saya tuptup no 2,5 dengan 0 tak berfungsi. hash tag pula memang sejak azali tak dapat ditekani. tekanan. (nak topup kena pakai hashtag kan?)

ok fine. nampak kan figura tengah tu. sepatutnya macam ada lah tiang tiang yang merapatkan hubungan antara penutup tu dengan cell body handphone. tapi dah patah patah langsung satu tiang tak tinggal. jadi kalau saya tak salotape-kan menatam tu, nanti bateri saya cepat terkeluar dari kedudukan sepatutnya. weh tak macam bodoh takde kerja nak masukkan bateri jutaan kali?

eventhough si tenggiling pink yang sedang penyakit merabak rebak ni beri problems, dia banyak jasa. kalau dia takde, masakan 18hours saya dapat text bang ucie saya. hihihi. 6jam lagi membuta lah maknusia bumi.


jadi kepada ayah yang omel omel gitewwwww, kalau nak belikan orang handphone baru belilah [Sony Ericsson Xperia X8] atau [Sony Ericsson Xperia X10 mini pro]atau mungkin juga [Sony Ericsson Vivaz] murah je. muehehehehe :P

ps: doakan banyak banyak saya dapat handphone baru. saya dediket entri ni untuk ayah. (walaupun ayah takkan pernah buka blog saya sebab ayah tahu ke saya ada blog kiut kiut macamni masalahnya. entahlah)