Jul 28, 2011

fakta wanita Malaysia kuat tension boleh pakai.



Assalamualaikum. saya sayang keluarga saya saya sayang ucie saya. huishh. style en intro saya? hihihi.

sebenarnya fakta tension tu true sangat. kenapa perempuan ni menggelabah kaw-kaw padahal benda kecil je. lelaki boleh chill se-chill chillnya kalau benda tu kecil ke besar. 1 markah untuk lelaki dari dulu hingga kini.

kalau dekat facebook home page saya, yang selalu update status caci maki siapa? perempuan. yang selalu update status "tension" siapa? perempuan. yang update frust dengan line celcom/maxis siapa? *saya lah tu. perempuan lagi. yang setiap update status dia ada je berbaur marah. dah marah maki. dah maki gelak pula. scary. siapa ni siapa? perempuan. susah jadi perempuan ke cane ni?

jarang jarang lihat lelaki update maki. tapi sekali update maki habis semua khatam. belajar celah mana ni kitab mencarut mana ni? pinjam boleh? haha

nak bilang saya tak memaki. itu bullshit. sering je saya maki. tapi pada benda tak hidup lah. sakit jiwa tersadung batu. kejadian menyialkan batu bukan berniat. tidak tidak. itu spontan sangat. tindakan diluar sedar lah :/

eh tapi saya ada juga maki (cakap macam keling) benda hidup kalau tidak mood. apabila syaitan menguasai diri. dem.. hah nampak nampak?

saya jarang sangat update status facebook saya. tika gembira atau marah atau duka. jarang. saya nak minta maaf jika saya ada memaki, mencarut ke apa kepada kalian, itu semua tak terduga keluar dari mulut. sobs sobs

bagi yang suka update status pemakian please jangan update lagi. jangan. jelas sekali tension kalian tu. saya rasa takperlu sangat nak bagitahu kawan facebook yang kalian sedang membabi mensial membodohkan orang lain. tak seronok ok benda macamtu. kalau marah cakap dengan mangsa marah jela k. haah memang tu facebook kalian. lantaklah. siapa saya nak cakap macamtu kan? burrrr. what evahhh. haha.

cop last last, kadang kadang fenomena maki ni takboleh dipisahkan jika dah terbiasa. kan?

ps: nak puasa dah ni. selamat berpuasa :')