Jul 22, 2011

blog mana yang ohsem?



Assalamualaikum. saya sedang menjalani penggantian puasa yang berlambak dan sehingga sehari sebelum puasa saya akan berpuasa. kata ibu pada saya 'kurusnya kau' *sambil hidung kembang kempis muka kerut*. kata ucie pada saya 'kenapa kurus cengkung macam didie alias?' hahaha.

tell myself, she didnt bangun for sahur. malas lah gila. dengan makanan takde. kritikan 'seperti didie alias' saya ambik serius. jadi pagi tadi saya sahur sebatang coklat cadbury dan sebatang kinder bueno beserta air putih. saya harus bertahan.

berbalik pada tajuk. blog mana yang ohsem? blog mana yang gaya penulisannya hebat bagi saya? blog mana yang menarik minat saya? dan sampai kadang kadang saya takfaham apa yang blogger tu sampaikan. bahasa tinggi do'oh. haha. sarcastic much. banyak.. saya yakin banyak blog macamtu saya belum jumpa. tapi yang saya dah jumpa ialah

#1 Ghost Writer - setakat ini blog dia yang bahasa paling aku minat. bahasa je. bukan dia k. *mata pandang atas tangan kat dada

#2 Falsafah Mahkota - selalu short update tapi ada point serta sarcastic tapi best. dah pandai letak header bergambar. kahkah

#3 Jari Yang Terbarai - sarcastic juga. eh tapi kelakar serius point dia macam isi tersirat gitohhh.

#4 Jerit Pekik Ku - macam lonely pun ada. weh chill k. joke. blog dia best lihat pada susunan ayat, pemilihan ayat. macam kalau buat karangan saya syak mesti A kuasa 10.

#5 Aku Ada Blog La - ini lagi satu. update seringkas mungkin tapi isi kemain. sedap je kalau nak komen. hebat doh orang macamni.

cukup lima. itu versi lelaki. versi perempuan ada juga. nantilah esok esok. saya jet-leg. ok tipu. tiba jet-leg dah apahal. bajet baru balik dari amarika. sejak akhir akhir ni galak saya membajet en.

sebenarnya kenapa entri ni terjadi. sebab saya kagum dengan cara mereka. sometimes, smiley pun susah nak ketemu dalam segelintir blog blog ni. kool enough. kbai.

saja letak. entri panjang takde gambar bosan doh nak baca. saya selalu macamtu. bai bai bai.