Jul 17, 2011

saya jumpa blogger lagi.



muehehehehehe takpayah nak meluat sangatlah kan dengan tajuk entri saya. saya manusia biasa yang tak cukup ketinggian dan saya memiliki ucie. tibatiba.

sebenarnya saya rasa kekok guna saya. macam eww sikit dengan diri sendiri.

so hari ni saya jumpa dua lagi blogger. saya macam kurang mendatangi blog diorang tapi saya kenal ok saya kenal. lepas ni saya datang selalu. orang famous haruslah dikenali ramai. makanya, saya jumpa ini.

siapa tah ni. kutip dekat kawasan perumahan. berkeliaran. dia advance. bawak laptop walaupun berlegar legar.

juga ini,

teman sepermainan beliau. kemain cun lagi.


saya sebenarnya takperlu pun kenalkan siapa diorang. korang tahu kot. retiss ni. rugilah tak kenal. seriusly diorang romeo juliet versi melayu yang tiga suku. kahkah. diorang cool slumber gila mesra boleh dibawa berbincang diorang best diorang osem diorang peramah kelakar blablabla.

hatta, inilah Ujang 9897 dan Yana Life 101


sekali lagi saya ikut fareha rahmat pergi mekapkan kak yana pula. hihi. lain kali heliza helmi. muahaha berangan. bai Assalamualaikum.

p/s : hatta tu macam tak kena je kan.