Jul 16, 2011

keterujaan jumpa blogger famous.



Assalamualaikum earthlings.

ini hari saya jumpa retiss. kembatolo, ini baru retiss yang sebenar ogeyhh? yang ni ni yang bawah ni.


|
|
|
|
\/







retiss kan dia? okay saya nak cakap yang dia mahadahsyat kecilnya. this is for real. weh saya dah rasa yang saya ni mamee monster dah diri sebelah dia. sumpah lillah dia kecil. saya ajet ajet selama ini saya yang terkecil di dunia :/ kasihan saya *tepuk atas kepala sendiri

dan kak yuyu, sedalam dalam hati saya ingat lelaki kaca mata tu boipren kak yuyu. lelaki kaca mata mana? yang ni ni.



siapa dia ni apahal tiba nak mention mention pula. apahal dia boipren yuyu zulaikha pula. *tibatiba. sebenarnya asyraf jalil ialah seorang blogger. dia kawan yuyu. tak kenal ke dia ni? alaa yang buat sunshine smile contest menang polaroid. contest dia dah tamat ok. saya menang mottor terima kasih pawarut.

entri ni dah apahal motif mende. oh tak nak bagitahu je saya jumpa public figure. saya agak hari ni momen tadi kira momen paling seronok ah kan. kahkah.

fareha rahmat mekapkan dia. saya ikut. saya tangkap gambar dia banyak puluh puluh ratus. oh saya sangat teruja saya teruja!


nampak? saya tak jengket pun. supernatural. puihh haha. err mulut saya kenapa oh macam apam balik separuh masak.


matkool matkool kawanku mari kita ikut matkool main main selalu syioknya syioknya ada matkool


itu Asyraf Jalil itu Yuyu Zulaikha itu pykaRahmat itu atap rumbia itu ok cukup

haruslah ada foto single untuk buat default facebook kbai haha. cop, kak yuyu kata muka saya macam nana AF -.- apakah.


p/s : keluarga saya ialah nyawa saya. muhammad ucie ialah jiwa saya <3