May 22, 2011

Sunshine Smile Contest.



Assalamualaikum. fine. kali ni lah gua tertarik nak join contest. weh hadiah dia weh. lu orang nak ke kasi barang percuma sedap macamni kat gua? memang tak. lu ingat gua nak kasi ke hadiah free sehebat ini kat lu orang? tidak kuasa -1 gua bagi. seingat gua masuk toilet pun kena bayar 50 sen. seringgit untuk toilet yang ada syampu dan conditioner. ok tipu. ada ke?

dan sehubungan dengan itu, gua sukacitanya nak berkecimpung dalam contest ini. walaupun peratus gua nak menang sangat tipis. walaupun peratus gua gagal adalah dalam 80 percent.

at least gua berani join. lu bagi ah gua sokongan. ok bajet. bai.

lu orang kalau nak join lihat sini. sempurna syarat dan peraturan. semua ada sana. pokoknya apa apa refer link tu. tentang meng-tag, gua tag Adawiyah Norshamshah serta Fareha Rahmat serta Fyka Mohamed dengan penuh rasa tanggungjawab dan dedikasi. silakan masuk ok hadiah baik punya. yang lain nak masuk pun apa salahnya :)



ini gambar gua :

senyuman gua paling ceria sebab gua tengah ceria.

link yang di tag --> Adawiyah Norshamshah, Fareha Rahmat

credit to Yasmin Redzuan kerana memberitahu pasal contest ni. hihi.


kakak gua kata, "lu kalau nak bagi benda jadi kenyataan, lu tulis angan lu dalam kertas lu baca tiap hari insyaAllah lu dapat apa lu nak. fakta okay."

okay kak, gua buat. gua nak menang. di samping itu gua nak kahwin dengan Muhd Ucie. haha. boboiii.

last last, gua stress tengok contestant lain senyum macam nak roboh mulut. stress gua kalah. kahkah. okbai.